نيروي انتظامي در کنار مردم و مامن اميد و امنيت جامعه است/ امر به معروف و نهي از منکر راه نجات از معضلات اجتماعي

نماينده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبري ، گفت : تلاش‌هاي نيروي انتظامي در زمينه برقراري امنيت اخلاقي و اجتماعي در جامعه و عمل به احکام اسلامي قابل تقدير است و مسئولان بايد در انجام وظايف اسلامي با در نظر گرفتن عدالت اجتماعي تلاش کنند.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس ، آيت الله “هاشم نيازي خرم آبادي “از اقدامات محوري نيروي انتظامي، تدابير سردار “قنبري”  فرمانده انتظامي استان و عملکرد اين پليس در حوزه عفاف و حجاب قدرداني کرد و خواستار حمايت همه جانبه ائمه جمعه استان از نيروي انتظامي شد .

وي افزود: از زمان حضور سردار قنبري در استان ، خوشبختانه شاهد ارتقاء بيش از پيش امنيت اجتماعي در سطح استان هستيم و هماهنگي و همکاري خوبي با مجموعه استان وجود دارد .

نماينده مجلس خبرگان رهبري با بيان اينكه وظايفي که بر عهده نيروي انتظامي استان است به خوبي انجام گرفته و درهر جايي که زمينه هايي از ناهنجاري و معضلات اجتماعي وجود داشته، پليس با تمام قوا وارد و اين موضوع باعث تثبيت امنيت در استان شده است .

مدرس برجسته حوزه علميه قم در بخش ديگري از سخنان خود به اين مقوله كه دشمن در حال حاضر در قالب جنگ سخت و نرم با امکانات بسيار پيچيده و پيشرفته در مقوله هاي فرهنگي کشورمان برنامه ريزي مي کند، پرداخت و تصريح كرد: با به کارگيري تلفيقي از جنگ سخت و نرم به تعبير خودشان به عنوان قدرت هوشمند به دنبال تخريب فرهنگ اسلامي ما هستند .

آيت الله نيازي خرم آبادي در ادامه افزود: اگر جامعه بخواهد از معضلات امنيتي و ناهنجاري هاي اجتماعي رها شود بايد به مقوله امر به معروف و نهي از منکر به عنوان يک امر مهم و همگاني در جامعه اهميت داده و در تمامي بخش ها آن را اجرايي کند .

نماينده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبري ، گفت: وضعيت امروز ما، وضعيت مقابله با جنگ نرم است و اين امر مي طلبد با بسيج نيروها و امكانات در راستاي مقابله با اين رفتار ددمنشانه دشمن و برقراري امنيت بيشتر در عرصه حقيقي و فضاي مجازي، مبارزه قاطع را با عوامل تهاجم فرهنگي در دستور كار قرار دهيم. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *