علی دایی: داور به سود سپاهان سوت می‌زد/ می‌توانستیم همان نیمه اول کار آنها را تمام کنیم


علی دایی

سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید می‌توانستیم همان نیمه اول کار تیم سپاهان را تمام کنیم و برنده از زمین مسابقه خارج شویم.

به گزارش سادس، علی دایی پس از تساوی تیمش برابر سپاهان در نشست خبری  اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود. ما می‌توانستیم همان نیمه اول کار را تمام کنیم تا کار به نیمه دوم نکشد اما نیمه دوم سپاهان بهتر از ما بود و اگر بازی ادامه پیدا می کرد نمی‌توانست تا فردا هم به ما گل بزند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا اضافه کرد: متاسفانه prednisone buy canada نمی‌دانم مسائلی وجود دارد که ما از آن خبر نداریم. اگر نگاه کنید کل روند داوری به سود سپاهان شد. هر اتفاقی که رخ می‌داد داور به سود سپاهان سوت می‌زد. اگر لحظه‌ای که به من تذکر داد را به خاطر بیاورید می‌بینید که خطا نشد. شما بروید یک داور را بیاورید که آن صحنه را خطا اعلام کند. اگر صحنه پنالتی را هم به خاطربیاورید توپ در شرایط معمولی به دست بازیکن من خورد و دستش اصلا باز نبود. متاسفانه نمی‌دانم این اشتباهات دفعه چندم است که برای تیم من رخ می‌دهد. ما به مساله‌ای اعتقاد داریم که یکی از آنها این است که هرکس در این دنیا جواب کارهایش را می‌گیرد. خودم خیلی‌ها را دیدم که طوری در زندگی‌شان ضربه خوردند که متوجه نشدند از کجا ضربه خوردند. ان‌شاءالله همه به خودمان بیاییم و وجدانمان بیدار شود و حق را به حقدار بدهیم.

دایی در ادامه افزود: بعد از اینکه گل خوردیم سعی کردیم به بازی برگردیم و تیم برتر میدان باشیم و به حریف فشار بیاوریم. ما اصلا عقب نشینی نکردیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *