ایران میزبان مسابقات بین‌المللی فوتبال پنج نفره شد


فوتبال 5 نفره فوتبال پنج نفره

سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره از برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال پنج نفره بهمن ماه همزمان با دهه مبارک فجر در ایران خبر داد.

جواد فلفلی در گفت وگو با سادس، با اعلام این خبر افزود: در جریان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی، پیشنهاد میزبانی ایران برای برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال پنج نفره را دادیم و فدراسیون جهانی با این پیشنهاد موافقت کرد که ایران می‌تواند میزبان مسابقات بین‌المللی فوتبال پنج نفره در بهمن ماه باشد. البته هنوز مکان برگزاری مسابقات مشخص نیست، اما به احتمال زیاد این رقابت‌ها همزمان با دهه مبارک فجر در تهران برگزار خواهد شد.

وی همچنین از اعلام آمادگی دو تیم روسیه و آلمان برای شرکت در مسابقات بین‌المللی فوتبال پنج نفره خبر داد و گفت: با توجه به این که برای نخستین بار میزبان برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال پنج نفره هستیم حتی اگر ۴تیم برای شرکت در این تورنمنت اعلام آمادگی کنند، مشکلی برای برگزاری مسابقات نخواهیم داشت و رقابت‌ها به صورت چهارجانبه برگزار می‌شود.

فلفلی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم فوتبال پنج نفره ایران شانس کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات جهانی اسپانیا را نیز دارد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: این رقابتها خرداد سال آینده با حضور ۱۶ تیم برتر دنیا که موفق به کسب سهمیه جهانی شدند، در مادرید اسپانیا برگزار می‌شود. بدون شک پیش‌بینی این که در اسپانیا تیم ایران چه جایگاهی خواهد داشت کار سختی است، اما سعی خواهیم کرد با برنامه‌ریزی دقیق و مدون به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره از حضور تیم ایران در تورنمنت بین‌المللی که اردیبهشت سال آینده به میزبانی بلژیک برگزار می‌شود، خبر داد و گفت: البته این حضور بستگی به نظر فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان و کمیته بین‌المللی پارالمپیک دارد که قبل از شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا بتوانیم حضور تیم ایران را در این تورنمنت بین‌المللی مهیا کنیم. 

وی در پایان از عملکرد تیم فوتبال پنج نفره در مسابقات قهرمانی آسیا مالزی ابراز رضایت کرد و افزود: با ارزیابی که از عملکرد فنی بازیکنان در مالزی خواهیم داشت، سعی داریم بهترین تیم را برای مسابقات جهانی اسپانیا آماده کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *