کیومرث هاشمی: رفتارهای شخصی را به منافع ملی ترجیح ندهیم


کیومرث هاشمی

رییس کمیته ملی المپیک گفت: اندونزی به لحاظ کمبود زیر ساخت‌ها و مشکلات مدیریتی نمی تواند میزبانی شایسته‌ای نسبت به دوره‌های گذشته بازیهای آسیایی داشته باشد.

به‌ گزارش ‌سادس، کیومرث هاشمی در نشست خبری خود با محوریت برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک، اظهار کرد: آرام آرام برای برگزاری کمیته ملی المپیک آماده می شویم، اما احساس می‌کنم  بعضا ابهاماتی مطرح شده است که نیاز دیدم پاسخ این ابهامات را بدهم. احساس می‌کنم که ورزش کشور نیاز به همدلی و رفاه بیشتری دارد و نباید رفتارهای شخصی را به منافع ملی ترجیح دهیم. این همواره یک اصل بوده و به آن پایبند بوده ایم.

رییس کمیته ملی المپیک افزود: ما سال آینده دو رویداد بزرگ ورزشی را پیش رو داریم که برای ورزش ما شاخص ارزیابی هستند. یکی در بخش فوتبال  که جام جهانی 2018 روسیه است که ان‌شاء‌الله تیم‌ ‌ملی در آن نتایج خوبی بگیرد، اما مهم‌ترین رویداد سال آینده بازی‌های آسیایی جاکارتا است که در کنار بازی‌های المپیک شاخص ارزیابی برای ورزش ما محسوب می‌شود. کشورهای دیگر به خوبی در حال سرمایه‌گذاری هستند و این گونه نیست که فکر کنیم چون در دوره‌های گذشته مدال‌های خوبی را کسب کرده‌ایم این دوره نیز این کار تکرار خواهد شد. بنابراین باید با همدلی و هماهنگی پیش برویم تا نتایج خوب را تکرار کنیم.

وی با بیان این که اندونزی برای میزبانی از بازی‌های آسیایی با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند ، گفت‌: میزبانی این دوره از بازی‌های آسیایی با دوره‌های قبلی قابل مقایسه نیست. اطلاعاتی در اختیار داریم که میزبانی از بازی‌های آسیایی به لحاظ مدیریتی به مشکل بر می خورد. به لحاظ زیرساخت نیز اندونزی مشکلات فراوانی دارد. به همین دلیل آنها نتوانستند این بازی‌ها را به صورت متمرکز در یک شهر برگزار کنند و یکسری رشته‌ها در جاکارتا و یک سری از رشته‌های دیگر در حومه جاکارتا که فاصله 350 کیلومتری در پایتخت برگزار می‌شود و به همین علت کار مدیریت کاروان بسیار سخت خواهد بود.

ادامه‌ دارد….

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *