سرمربی اسبق رعد: خبر ندارم نفرزاده جایم را گرفت!


محمد شیرازی

سرمربی تیم والیبال رعد پدافند کاشان گفت: مشکل اصلی این تیم پول نگرفتن و بی‌انگیزگی بازیکنانش است.

محمد شیرازی در گفت‌وگو با سادس، درمورد خبر جایگزینی فرهاد نفرزاده به جای او در سمت سرمربی تیم قعر جدول رعد پدافند کاشان گفت:‌ من هم از این خبر هیچ اطلاعی ندارم و لحظاتی پیش یکی از دوستانم به من اطلاع داد که چنین خبری منتشر شده است. در حال حاضر تمرین‌های تیم از روز شنبه به خاطر اجباری که برای حضور بازیکنان در بازی‌های داخلی ارتش بود، تعطیل شده است و باید تا جمعه در اختیار ارتش باشند.

او در ادامه صحبت‌هایش افزود: من تنها دو هفته است که تیم را تحویل گرفته‌ام و در طول این مدت هرچند باختیم اما تیم بهتر کار می‌کرد. در طول این دو هفته علاوه بر مشکلات روحی و روانی به دلیل باخت‌های متوالی روی کارمان اثر داشت و اکثر بازیکنانم مریض و سرماخورده بودند. برخی دیگر هم برای اخذ ویزای تیم ملی به دوبی رفته بودند. البته باید اذعان کنم که مشکلی اصلی در تیم و دلیل اصلی نتیجه نگرفتن مشکلات مالی است. همواره می‌شنوم که بازیکنان رعد پدافند می‌گویند چرا پول نگیریم و یا اینکه می‌گویند ما تا روز آخر با شهرداری ورامین قرارداد داشتیم و قرار بود پول بگیریم ولی چرا الان در تیم کاشان هستیم و پول نمی‌گیریم؟

شیرازی ادامه داد: اگر ولاسکو هم سرمربی رعد شود فکر نکنم نتیجه بگیرد زیرا مشکل اصلی بی‌انگیزگی بازیکنان این تیم پول نگرفتن است. خبر جایگزینی نفرزاده به جای من واقعا برایم جالب است چرا که پریروز من با سرهنگ صانعی بودم و قرار  شد جواد حسین‌آبادی به شهرداری ورامین ملحق شود و به جایش مسعود عزیزی به رعد پدافند بپیوندد. من به خاطر شهرم هدایت رعد  پدافند را پذیرفتم ولی گویا ما را در امور تیم دخالت نمی‌دهند. از آنجایی که آقای نفرزاده ارتشی است شاید بهتر است با مدیران باشگاه همکاری کند. باور کنید بازیکنان رعد پدافند در طول فصل کار نکرده‌اند و از لحاظ بدنی هم  ضعیفند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *