تیم والیبال بانک سرمایه در نخستین گام مغلوب زاکسا شد


والیبال

تیم والیبال بانک سرمایه در نخستین گام از رقابت های والیبال جام باشگاه های جهان سه بر دو مغلوب زاکسا لهستان شد.

به گزارش سادس، در نخستین روز از رقابت های والیبال جام باشگاه های جهان که از بیست و یکم آذر ماه به مدت پنج روز و به میزبانی سه شهر لهستان برگزار می شود، از ساعت ۲۰ دو دیدار برگزار شد.

در سالن اکرگلاک شهر اوپوله تیم والیبال بانک سرمایه ایران رو در روی زاکسا لهستان قرار گرفت و در حضور هوادان تیم حریف در پایان با وجود ارائه یک بازی هماهنگ سه بر دو مغلوب میزبتن قدرتمندش شد.

برای نماینده ایران عادل غلامی، شهرام محمودی، سید محمد موسوی، لوکاس ژیگادلو، فرهاد قائمی و مجتبی میرزاجانپور به میدان رفتند.

بانک سرمایه که با کسب قهرمانی در باشگاه های آسیا جواز حضور در جام باشگاه های جهان را کسب کرده است در اولین گام با وجود شکست برابر تیم زاکسا، صدرنشین فعلی پلاس لیگا لهستان آن هم در برابر هوادارانش یک امتیاز کسب کرد و می تواند با پیروزی در دیدار های بعدی به صعود به نیمه نهایی امیدوار باشد.

شاگردان مصفی کارخانه ست های اول و دوم را با امتیاز های ۱۹ بر ۲۵، ۲۰ بر ۲۵ به سود خود تمام کردند اما در سه ست بعدی مقهور جنگندگی شاگردان آنتونیو گاردینی شدند و به ترتیب ۲۵ بر ۱۶، ۳۱ بر ۲۹ و ۱۷ بر ۱۵ نتیجه را واگذار کردند.

مائوریسیو تورس از تیم زاکسا با کسب ۲۵ امتیاز عنوان امتیاز آورترین بازیکن میدان را از آن خود کرد و در سوی دیگر مجتبی میرزاجانپور ۲۴ امتیاز را برای بانوی ها کسب کرد.
بانک سرمایه فردا(چهارشنبه) در دومین دیدارش از ساعت ۲۳ به مصاف سادا کروزیرو برزیل می رود.

در دیگر دیدار همزمان در شهر لودز و از گروه دوم زنیت کازان روسیه موفق شد در سه ست پیاپی بولیوار آرژانتین را شکست دهد تا ضمن کسب سه امتیاز برای حریفان دیگر خط و نشان بکشد.

ست های این دیدار با امتیاز های ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۷ به سود صدر نشین لیگ روسیه پایان یافت.

در ادامه دیدار های روز نخست از ساعت ۲۳، از گروه یک سادا کروزیرو برزیل به مصاف لوبه ایتالیا می رود و اسکرا بلهاتوف رو در روی شانگهای چین قرار می گیرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *