کلاهبردار 20 ميلياردي در شهرستان سنقر دستگير شد

فرمانده انتظامي استان کرمانشاه از دستگيري کلاهبردار 20 ميليارد ريالي در شهرستان “سنقر” خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “منوچهر امان اللهي” ،گفت: در پي شکايت جمعي از اصناف و بازاريان شهرستان “سنقر” مبني بر اينکه شخصي با هويت معلوم به قصد خريد برنج و شکر مقادير زيادي وجه نقد از آنها دريافت و اقدام به کلاهبرداري کرده است، موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس اطلاعات و کلانتري 11 اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و انتظامي محل اختفاي فرد کلاهبردار در شهرستان سنقر شناسايي و متهم با هماهنگي مقام قضائي دستگير شد.

اين مقام ارشد انتظامي در استان کرمانشاه با اشاره به اينکه متهم در بازجوئي هاي فني پليس به دريافت مبلغ 20 ميليارد ريال وجه نقد اعتراف کرده است، گفت: تعداد شاکيان اين پرونده هنوز مشخص نيست و هر روز بر تعداد آنها افزوده مي شود.

فرمانده انتظامي استان کرمانشاه با بيان اينکه اين کلاهبردار 35 ساله و اهل شهرستان سنقر، ضمن فعاليت در امر خريد و فروش اقلام غذايي در گذشته، از اين طريق توانسته با جلب اعتماد بازاريان مبالغ هنگفتي از آنان کلاهبرداري کند، تصريح کرد: پس از تشکيل پرونده و انجام تحقيقات، متهم به دادسرا معرفي و با دستور مقام قضائي روانه زندان شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *