سارق محتويات داخلي خودرو در گرگان به دام افتاد

فرمانده انتظامي گرگان از دستگيري سارق محتويات داخلي خودرو با 24 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ”رضا عسكري”گفت: ماموران پليس آگاهي گرگان در پي وقوع سرقت‌هاي سريالي و متعدد از محتويات خودرو در شهر گرگان با توجه به حساسيت موضوع و ايجاد جو رواني نامطلوب در بين شهروندان،موضوع با تشكيل تيمي ويژه در دستور كار ماموران پايگاه آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

اين مقام مسئول ادامه داد: سرانجام با تحقيقات گسترده ميداني و رديابي از گوشي‌هاي موبايل سرقتي و همچنين بهره‌مندي از دوربين دستگاه خودپرداز كه سارق از طريق كارت‌هاي بانكي سرقتي وجه نقد برداشت کرده بود، با هويت مشخص مورد شناسايي قرار گرفت.

سرهنگ عسكري تصريح كرد: طي بررسي و استعلام هاي انجام شده مشخص شد كه متهم چند ماهي است در زندان به سر مي برد.

وي افزود: طي هماهنگي‌هاي انجام شده با دستگاه قضائي، متهم به يگان انتظامي منتقل و در تحقيقات اوليه منکر هرگونه سرقت شد اما پس از انجام تحقيقات تكميلي به روش هاي نوين پليسي و قرار گرفتن در برابر مستندات و ادله غيرقابل انكار توسط پليس در نهايت به 24 فقره سرقت محتويات خودرو اعتراف كرد.

اين مقام انتظامي خاطرنشان كرد: متهم كه از سارقان سابقه‌دار است با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

فرمانده انتظامي گرگان در خاتمه از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتي را كه از فعاليت مجرمان و برهم‌زنندگان نظم و امنيت در جامعه دارند از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 يا نزديكترين يگان انتظامي به اطلاع پليس برسانند تا اقدامات مناسب در اين حوزه انجام شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *