دونده ماراتن در فکر تصاحب اولین مدال تاریخ ایران در آسیا


محمد جعفر مرادی

محمد جعفر مرادی می‌گوید که برای مسابقات ماراتن قهرمانی آسیا آماده است و امیدوار است اولین مدال تاریخ ایران را کسب کند.

دونده المپیکی ماراتن ایران در گفت‌وگو با سادس، درباره کسب مقام قهرمانی در رقابت‌های نیمه ماراتن لبنان ، اظهار کرد: این مسابقات جزو مسابقات مهم ماراتن دنیا بود. من برای اولین بار توانستم در این مسابقات مدال طلا کسب کنم. تاکنون ما هیچ مقامی در این رقابت‌ها کسب نکرده بودیم.

او هدف آتی خود را مسابقات ماراتن قهرمانی آسیا خواند و گفت‌: هدف بعدی من حضور در مسابقات قهرمانی آسیا است که هشت روز دیگر در چین برگزار می‌شود. من امیدوارم که بتوانم در این رقابت‌ها مقام خوبی کسب کنم و اولین مقام آور ایرانی در ماراتن آسیا باشم. آمادگی بدنی ‌ام خوب است و می‌توانم مدال بگیرم.

مرادی درباره حضورش در مسابقات آذربایجان و گرجستان نیز، بیان‌ کرد: من در نیمه ماراتن گرجستان و مسابقه دوی 17 کیلومتر آذربایجان هم به مقام دوم رسیدم. مربی‌ام تصمیم می‌گیرد که در چه رقابتی شرکت کنم. بعد از رقابت‌های قهرمانی آسیا تمریناتم را برای سال آینده از سر خواهم گرفت و بعد از آن تصمیم می گیرم که در چه مسابقاتی حضور یابم.

دونده المپیکی ایران در مورد نحوه ورود به مسابقات ماراتن قهرمانی جهان، اظهار کرد: برای ورود به مسابقات جهانی باید به رکورد ورودی رسید. رکورد من با ورودی جهانی یکی است، اما باید در مسابقات سال 2018 این رکورد را تکرار کنم تا بتوانم در جهانی حضور داشته باشم. برای ورود به مسابقات قهرمانی جهان باید از آغاز سال جدید میلادی این رکورد را ثبت کنیم.

انتهای پیام  

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *