مدیرتیم های ملی دوچرخه سواری: مربی درجه یک ۱۰هزار دلار در ماه دستمزد می خواهد


دوچرخه‌سواری

مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری گفت: مربی خوب خارجی بیش از ۱۰هزار دلار در ماه دستمزد می خواهد که فدراسیون توانایی پرداختش را ندارد.

محسن سلگی در گفت و گو با سادس درباره آخرین وضعیت حضور مربی خارجی در تیم ملی دوچرخه سواری نیمه استقامت و استقامت بیان کرد: ما با مربیانی مذاکره داشتیم که بعضی از آنها از راه دور می‌خواستند هدایت تیم ملی را برعهده بگیرند و برخی دیگر نیز هدایت تیم‌های ملی کورسی و کوهستان را با هم می‌خواستند تا نیروهای خود را مستقر کنند. مربیان درجه یک از فرانسه، انگلیس، کره جنوبی و اسلوونی هم بودند که دستمزدهایشان واقعا بالا بود و بیش از ۱۰ هزار دلار درخواست دستمزد داشتند.

او ادامه داد: ما مربیان درجه دو و سه هم داریم که با سه تا چهار هزار دلار در ماه هم راضی می شدند اما نمی‌خواستیم تجربیات گذشته را تکرار کنیم و درجا زدن هایی که قبلاً بوده دوباره تکرار شود.

سلگی در پاسخ به این پرسش که با این شرایط حضور مربی خارجی منتفی شده است، تاکید کرد: فدراسیون توان پرداخت چنین دستمزدهایی را ندارد مگر اینکه وزارت ورزش  و کمیته ملی المپیک کمک کنند. یکی از دلایلی که جلسه کمته فنی را عقب می‌اندازیم همین است که ببینیم منابع مالی برای آوردن مربی خارجی تامین می شود یا نه. احتمالا با این شرایط با یکی از گزینه‌های داخلی کار را شروع کنیم و باید به او فرصت دهیم نه اینکه دو، سه ماه مانده به قهرمانی آسیا یک مربی بیاوریم و بعد دوباره تغییر کند. بلکه باید مانند سرمربی سرعت به او زمان دهیم تا کار کند.  من به عنوان مدیر تیم های ملی از این قضیه یعنی حضور طولانی مدت مربی حمایت می کنم مگر اینکه مورد خاصی پیش بیاید که نتوانیم با او همکاری کنیم.

او در مورد مذاکره با مربی ژاپنی برای تیم ملی کوهستان نیز گفت: مربی ژاپنی هم درخواست دارد به صورت آنلاین با ورزشکاران در ارتباط باشد و هر دوماه یکبار به ایران بیاید و حالا باید در کمیته فنی این مسئله را مطرح کنیم و ببینیم چه تصمیمی می گیریم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *