ضرورت بيمه زائران قبل از خروج از کشور/ ابراز رضايت از احداث جاده هاي مرزي/رايزني با مقامات عراقي براي تکميل زيرساخت هاي آن سوي مرز

معاون امنيتي انتظامي وزارت کشور با اعلام اينکه تردد از مرز فقط با مدارک قانوني امکان پذير خواهد بود، گفت: براي بيمه زائران نيز اقدامات و هماهنگي هاي خوبي انجام گرفته و زائران بايستي قبل از خروج از کشور نسبت به بيمه خود اقدام کنند.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس “حسين ذوالفقاري” وضعيت امنيت مرزهاي کشور را با وجود اوضاع نابسامان و توطئه هايي که استکبار در کشورهاي همسايه بوجود آورده، مناسب دانست و اظهارداشت: بخشي از اين امنيت را مديون مرزباناني هستيم که در سخت ترين شرايط و با اعتقاد راسخ از مرزها حراست مي کنند.

وي با اشاره به پوشش نقاط مرزي، گفت: رشد خوبي در اين حوزه داشته ايم اما لازم است مرزباني از لحاظ اعتبارات و ساختار تقويت شود که ما در وزارت کشور اين موضوع را به طور جدي دنبال مي کنيم.

معاون امنيتي انتظامي وزارت کشور، وجود زيرساخت هاي مناسب از جمله جاده هاي مرزي را لازمه حضور مرزبانان و انسداد کامل نوار مرزي دانست و گفت: با همکاري نيروي زميني سپاه، احداث جاده هاي مرزي به خوبي انجام شده و اميدواريم با اختصاص بودجه هاي پيش بيني شده شاهد سرعت بيشتر اين حوزه باشيم.

ذوالفقاري به اقدامات صورت گرفته براي تسهيل تردد زائران در اربعين حسيني امسال اشاره کرد و گفت : با احصاء نقاط ضعف سال گذشته، اقدامات خوبي در راستاي رفع آنها به عمل آمده است همچنين با افزايش يک پايانه مرزي ديگر در اين ايام، تردد زائران با سرعت بيشتري انجام خواهد شد.

وي با اعلام اينکه تردد از مرز فقط با مدارک قانوني امکان پذير خواهد بود، گفت: براي بيمه زائران نيز اقدامات و هماهنگي هاي خوبي انجام گرفته و زائران بايستي قبل از خروج از کشور نسبت به بيمه خود اقدام کنند.

معاون امنيتي انتظامي وزارت کشور افزود: امسال همچنين طرحي براي ساماندهي و اعزام کارواني و يا گروه هاي 20 الي 30 نفره زائران در دستور کار است، اجراي اين طرح نقش بسزايي در تسهيل تردد و افزايش امنيت زوار خواهد داشت .

ذوالفقاري در خاتمه با بيان اينکه از ابتداي سال رايزني ها با مقامات عراقي براي تکميل زيرساخت هاي آنسوي مرز نيز انجام شده، گفت: اميدواريم امسال با قدرت بيشتري به خدمت رساني به زائران اربعين حسيني بپردازي

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *