سلامت و امنيت دو نعمت ناشناخته

رئيس پليس پيشگيري ناجا با اشاره به حديث پيامبر گرامي اسلام (ص) كه فرمودند: “دو نعمت ناشناخته سلامت و امنيت است” گفت: امنيت جامعه مرهون تلاش ماموران نيروي انتظامي و سلامت آن مديون انسان هايي فرشته سيرت و تلاشگر است.

به گزارش سادس، “سردار شرفي” ضمن تبريك اول شهريور ماه، روز پزشك به تمام زحمت كشان و تلاشگران اين حوزه، گفت: پزشكان با تلاش و استفاده از دانش و تجربه هاي گران قدر خويش در ايجاد سلامت مردم و جامعه نقش بسزايي دارند.

وي افزود: آنان تلخكامي زندگي بيماران را با درمان خود، به شيريني بدل مي كنند و با تسكين دادن، به آنان آرامش مي بخشند.

رئيس پليس پيشگيري ناجا، با اشاره به حديث پيامبر گرامي اسلام (ص) كه فرمودند: ” دو نعمت ناشناخته سلامت و امنيت است” گفت: امنيت جامعه مرهون تلاش ماموران نيروي انتظامي و سلامت و صحت آن مديون طبيبان تلاشگر و فرشته سيرت است.

اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: پليس و پزشك، هر دو در جهت پيشگيري از خدشه دار شدن نعمت هاي ارزشمند الهي و آرامش بخشيدن به افراد جامعه، جان پاكشان را در طبق اخلاص قرار مي دهند و با زدودن درد و رنج از جسم و روان مردم، شوق و اميد را به آنان هديه مي كنند.

سردار شرفي در پايان با بيان اينكه مفهوم انسان دوستي در عملكرد و منش اين عيسي مسلكان و احياء گران متجلي است گفت:‌ بر خود لازم مي دانم از زحمات خير خواهانه و ارزشمند تمامي پزشكان علي الخصوص پزشكان نيروي انتظامي تقدير و تشكر كنم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *