درمانگاه "ام‌القرا" در نجف راه اندازی شد


معاون مالی و امور عمومی مرکز پزشکی حج در عتبات عالیات از راه اندازی درمانگاه "ام القرای" نجف اشرف برای نخستین سال و به صورت ویژه برای خدمت رسانی بهینه به زائران اربعین حسینی (ع) از عصر امروز خبر داد.

به گزارش سادس، محمود نظری در ادامه افزود: با توجه به ازدحام مراجعان در این ایام در درمانگاه “نبا” نجف اشرف که در تمام سال فعال است، درمانگاه “ام القرا” هم در خیابان علی بن ابیطالب(ع) نجف اشرف به صورت شبانه روزی فعال شد.

به گفته وی، در درمانگاه “ام القرای” هلال احمر در نجف اشرف، خدمات پزشکی سرپایی و فوریت‌های پزشکی مانند رسیدگی به بیماریهای تنفسی ، گوارشی ، قلبی ، عضلانی و همچنین خدمات پرستاری مانند تزریقات ، پانسمان و سرم درمانی ارایه می شود.

معاون مالی و امور عمومی مرکز پزشکی حج در عتبات افزود: همزمان 3 تا 5 پزشک و 12 پرستار و نیز کادر دارویی در شیفت های مختلف فعال است . همچنین خوشبختانه با وصول داروهای جدید در حال حاضر کمبود خاصی در این زمینه وجود ندارد.

نظری بیماریهای تنفسی و گوارشی و مسمومیت و سرماخوردگی و کوفتگی و گرفتگی عضلانی را بیشترین مسایل بیماران در روزهای اخیر دانست.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، در ایام اربعین امسال درمانگاه‌های نبا، حکیم ، میثم تمار ، مسلم بن عقیل، صحن حضرت زهرا(س) نیز در نجف درحال ارائه خدمات هستند و درمانگاه صوره‌العشرین در حال راه اندازی است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *