اسپالتی: اگر یونایتد پیشنهاد جدی بدهد پرشیچ می‌تواند اینتر را ترک کند


لوچانو اسپالتی

سرمربی نراتزوری درباره وضعیت هافبک کروات تیمش به صحبت پرداخت.

به‌ گزارش ‌سادس ‌و ‌به نقل از فوتبال ایتالیا، منچستریونایتد از مدت‌ها قبل به دنبال جذب ایوان پرشیچ، هافبک کروات اینتر بود ولی تاکنون این انتقال صورت نگرفته است و هافبک کروات همچنان در اینتر باقی‌ مانده است.

لوچانو اسپالتی، سرمربی جدید اینتر درباره وضعیت هافبک کروات تیمش، گفت‌: من کسی نیستم که به زور بخواهم بازیکنی را در تیمم نگه دارم. هر بازیکنی که فکر می‌کند با جدایی از اینتر آینده بهتری خواهد داشت، می‌تواند این تیم را ترک کند. تاکنون صحبتی با پرشیچ نکرده‌ام و به نظرم رسانه‌ها در این باره شلوغ کاری کرده‌اند. موضوع خیلی ساده است. اگر منچستریونایتد پیشنهاد جدی بدهد و خود بازیکن هم بخواهد می‌تواند اینتر را ترک کند و من منعی برای او نخواهم گذاشت.

‌اسپالتی در حالی به عنوان سرمربی اینتر انتخاب شد که فصل گذشته این تیم عملکرد ضعیفی در لیگ ایتالیا داشت و حتی سهمیه لیگ اروپا را هم نتوانست کسب کند.

در همین رابطه ‌اسپالتی در بخش پایانی صحبت‌های خود، گفت‌: امسال تمام تیم متحد شدند تا بتوانیم اینتر را به جایگاه اصلی خود باز گردانیم. البته به دنبال جذب چند بازیکن هم هستیم تا تیم تقویت شود و من امیدوارم که در شروع فصل جدید خوب عمل کنیم و تا پایان روندمان را ادامه‌ دهیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *