محمد طیبی: از ۲ کشور خارجی پیشنهاد دارم


155331.jpg

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که از دو کشور خارجی پیشنهاد دارد، گفت: فعلا تمرکز روی بازی با الهلال است و تصمیمی برای فصل آینده نگرفته‌ام.

محمد طیبی در گفت‌وگو با سادس، در ابتدا درباره صعود تیمش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: خدا را شکر که توانستیم در بازی با الجزیره به تساوی برسیم و به مرحله بعدی مسابقات صعود کنیم، البته ما در دیدار با الجزیره به دنبال حداکثر امتیازات بودیم ولی همین که در نهایت شرمنده مردم خوزستان نشدیم و صعود کردیم، خدا را شکر می‌کنیم.

وی بیان کرد: به نظر من اگر استقلال خوزستان در این فصل با مشکلات مالی مواجه نبود، حتی می‌توانست به عنوان تیم نخست به مرحله بعدی صعود کند.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره بازی با الهلال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در این بازی به برتری برسیم. الهلال تیم خوب و قدرتمندی است و به نظرم یکی از تیم‌های خوب غرب آسیا محسوب می‌شود.

وی با بیان این‌که به نیت برد به مصاف تیم الهلال می رویم، عنوان کرد: ای کاش می‌توانستیم این بازی را در خانه خودمان و در حضور هواداران میزبانی کنیم.

طیبی در پایان درباره آینده‌اش در استقلال خوزستان گفت: از چند تیم ایرانی و همچنین دو کشور خارجی پیشنهاد دارم ولی اکنون با توجه به این‌که دو بازی برابر الهلال در لیگ قهرمانان آسیا در پیش داریم، تمرکز روی این دیدارها است و هنوز تصمیمی نگرفته‌ام.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *