کورتوا: توجهی به روند بردهای تاتنهام نداریم


تیبو کورتوا

دروازه‌بان بلژیکی چلسی عنوان کرد توجهی به روند بردهای تاتنهام ندارند و تنها روی بازی‌های خود متمرکز شدند.

به‌ گزارش ‌سادس ‌و ‌به نقل از گاردین، تاتنهام تنها چهار امتیاز با چلسی با صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس فاصله دارد. به نظر می‌رسد در پایان فصل یکی از این دو تیم عنوان قهرمانی لیگ برتری را کسب خواهد کرد. چلسی تا پایان رقابت‌های لیگ برتر، باید چهار بازی را برگزار کند تا به مصاف تیم‌های میدلزبورو، وست برومویچ، واتفورد و ساندرلند برود.

تیبو کورتوا درباره شرایط تیمش و رقابت با تاتنهام بر سر کسب عنوان قهرمانی گفت‌: کاری به نتایج تاتنهام نداریم. البته دوست داریم آنها امتیاز از دست بدهند ولی مهم‌ترین موضوع این است که خودمان کار خودمان را به درستی انجام بدهیم. دو بازی سخت با ساوتهمپتون در خانه و اورتون در خارج از خانه داشتیم. شاید تاتنهامی‌ها فرض می‌کردند در این دو بازی امتیاز از دست بدهیم که ما خوشبختانه توانستیم هر دو بازی را با برد به پایان برسانیم. این اتفاق از اهمیت زیادی برخوردار بود.

وی در ادامه‌ گفت‌: بازی‌های زیادی تا پایان لیگ برتر وجود ندارد. به همین خاطر پیروزی برابر اورتون بسیار اهمیت داشت. شروع خوبی در آن بازی نداشتیم و در نیمه دوم نیز بازی نزدیک بود برای ما سخت شود  که خوشبختانه پدرو رودریگس توانست به زیبایی برای ما گلزنی کند. استرس ما کم شد و در ادامه‌ توانستیم گل‌های دیگری را هم به ثمر برسانیم. شاید کمی خوش شانس بودیم. اورتون تیمی نبود که سه گل در خانه دریافت کند ولی ما موفق به انجام این کار شدیم و اکنون بسیار خوشحال هستیم.

چلسی در بازی بعدی خود میزبان تیم میدلزبورو خواهد بود تا بتواند روند بردهای خود بعد از شکست برابر یونایتد را ادامه‌ بدهد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *