زیدان: رئال مادرید خانه ایسکو است


زیدان

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است این باشگاه خانه هافبک اسپانیایی‌اش است.

به گزارش سادس به نقل از آس، رئال مادرید شنبه در هفته سی و دوم لالیگا در لحظات پایانی توانست با گلزنی ایسکو سه بر دو اسپورتینگ خیخون را شکست دهد. زین الدین زیدان پس از بازی گفت: ایسکو بازی درخشانی به نمایش گذاشت و به نظرم شایسته حضور در ترکیب اصلی در بازی سه شنبه شب برابر بایرن مونیخ است. او با به ثمر رساندن گل دوم خود پیروزی را برای ما به ارمغان آورد. از بازی ایسکو خشنودم اما در مجموع از بازی همه تیم راضی هستم. ایسکو بازی متفاوتی را به نمایش گذاشت و به همین خاطر خوشحالم. مادرید خانه اوست. او بازیکن بزرگی است و در بازی امشب آن را نشان داد.

سرمربی رئال مادرید درباره نیمکت نشینی ایسکو و دیگر بازیکنان در طول فصل اظهار کرد: تنها در رابطه با ایسکو این موضوع ناعادلانه نبوده است بلکه این احساس را نسبت به همه بازیکنان دارم.  هر ۲۴ بازیکنی که در اختیار دارم می توانند در هر پستی بازی کنند. انتخاب از میان آن ها سخت است. باید تصمیم گیری کنم و تیم را روانه میدان کنم. از عملکرد ایسکو خشنودم، جایگاه او در مادرید است، همانطور که خودش همیشه به این موضوع اشاره می کند.

او درمورد آینده هافبک اسپانیایی گفت: می‌دانید ایسکو به چه چیزی فکر می‌کند. او بازیکنی است که من خیلی دوست دارم. تیم او مادرید است. تنها در این دیدار خوب بازی نکرده است بلکه بازی‌های درخشانی برای تیمش انجام داده است.

زیدان درباره تیم حریف گفت: آن ها تنها دو موقعیت گل داشتند که آن را تبدیل به گل کردند. در مقابل ما فرصت های زیادی داشتیم و در نهایت به چیزی که شایسته اش بود رسیدیم. اسپورتینگ به امتیاز های این بازی نیاز داشت و به همین خاطر تمام تلاش خود را به کار برد اما در مجموع ما شایسته کسب سه امتیاز بازی بودیم. از شروع تا انتهای بازی تحت فشار قرار داشتیم و در لحظات پایانی توانستیم گل پیروزی را به ثمر برسانیم.

سرمربی فرانسوی در پایان اظهار کرد: در فوتبال شانس وجود ندارد. باید سخت تمرین کرد و در هر بازی با قدرت به میدان رفت. باید شانس را ایجاد کرد. می دانیم با حضور چنین بازیکنانی می توانیم به هر تیمی ضربه بزنیم. می دانستیم می توانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم که این اتفاق رخ داد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *