زیدان: در فوتبال بازی آسان وجود ندارد


زین الدین زیدان

سرمربی رئال مادرید معتقد است در مسابقات فوتبال بازی آسان وجود ندارد.

به گزارش سادس و به نقل از آس، رئال مادرید بامداد پنجشنبه در هفته سی ام لالیگا به مصاف لگانس می رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: این دیدار مانند بازی های دیگر مهم است. می دانیم که همیشه بازی پیش رو از اهمیت بیشتری برخوردار است. دیدار آسانی نخواهد بود. بازی آسان در فوتبال وجود ندارد. بازی در این زمین سخت است.
سرمربی رئال مادرید درباره وضعیت بازیکنانش اظهار کرد: گرت بیل در شرایط خوبی قرار دارد. او همچون دیگر بازیکنان راضی است. در بخش پایانی فصل قرار داریم. باید ببینیم چگونه پیش خواهد رفت. به جز آسیب دیدگی رافائل واران همه چیز خوب پیش می رود. ایسکو بازیکن مادرید است و عملکرد فوق العاده ای دارد. او از بودن در مادرید خیلی خشنود است. ایسکو بازیکن مهمی برای تیم محسوب می شود و امیدوارم در مادرید بماند.

زیدان افزود: امیدوارم کریستیانو رونالدو و دنی کارواخال چهار کارت باقی بمانند و از بازی بعد (داربی مادرید) محروم نشوند. همه بازیکنان به جز واران آماده هستند. فردا مشخص خواهد شد کیلور ناواس بازی خواهد کرد. او دروازه بان شماره یک مادرید است. زمانی که او را در ترکیب اصلی قرار نمی دهم به این معنا نیست که در عملکردش شکی دارم. تنها به این خاطر است که به کیکو کاسیا فرصت بازی دهم.
سرمربی فرانسوی ادامه داد: لوکا مودریچ در بازی اخیر دو یا سه توپ را از دست داد اما به این معنا نیست که افت داشته است. او نمی تواند همیشه خوب بازی کند. از بازی مودریچ راضی ام اما همیشه خوب بودن غیرممکن است. په په در وضعیت خیلی خوبی قرار دارد و بازیکن مهمی است. او یک رهبر است. از په په و ناچو و همچنین سرخیو راموس که کاپیتان تیم است در ترکیب بهره خواهیم برد.
مادرید شنبه هفته آینده برابر اتلتیکومادرید قرار خواهد گرفت. زیدان در این باره گفت: ما می دانیم چه می خواهیم. از شروع فصل خوب کار کرده ایم. تمرکزمان روی فوتبال و پیروزی در بازی هاست.
مادرید هفته آینده در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ کارلو آنچلوتی می رود. زیدان در باره سرمربی ایتالیایی گفت: رابطه خاصی با او دارم اما زمانی که بحث بازی مطرح است دوست دارم پیروز شوم. او نیز چنین عقیده ای دارد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *