گلایه کمانداران از عدم پرداخت تعهدات مالی/ دبیر فدراسیون: بزودی پرداخت می‌شود


57440923.jpg

با توجه به پایان مسابقات رنکینگ کشوری تیروکمان در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان و معرفی ورزشکاران برتر سال، کمانداران همچنان در انتظار تحقق تعهدات مالی فدراسیون هستند. دبیر فدراسیون می‌گوید این گلایه به حق است و به زودی این تعهدات پرداخت خواهد شد.

به گزارش سادس، آخرین مرحله و فینال مسابقات رنکینگ کشوری تیروکمان در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان در حالی از ۲۸ تا ۳۰بهمن در سایت تیروکمان مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد که قرار بود فدراسیون بعد از برگزاری ۸ مرحله مسابقات رنکینگ کشوری تیروکمان، ۱۶کماندار برتری که از دو رشته ریکرو و کامپوند به مرحله فینال راه پیدا می‌کنند، در پایان به ۴ کماندار برتر این رقابت‌ها یعنی؛ سمانه رمضانپور و صادق اشرفی نفرات برتر ریکرو و فرشته قربانی و مجید قیدی نفرات برتر کامپوند به جز احکام، جوایز نقدی نیز پرداخت کند. اما این تعهدات فدراسیون محقق نشده و کمانداران همچنان در انتظار تحقق تعهدات مالی از سوی فدراسیون تیروکمان هستند.

مجید قیدی عضو تیم ملی و ورزشکار برتر سال در رشته کامپوند با انتقاد نسبت به عدم پرداخت این جوایز می‌گوید: پرداخت این جایزه به کمانداران برتر فینال رقابت‌های رنکینگ کشوری تیروکمان، جزء دستورالعملی بود که به هیات‌های استانها ابلاغ شده بود و ما امیدوار بودیم که بعد از کسب این عنوان در محل مسابقه این جایزه پرداخت شود. به هر صورت امیدوارم این جایزه تا قبل از پایان سال توسط فدراسیون به کمانداران داده شود.

صادق اشرفی کماندار برتر سال در رشته ریکرو با اشاره به اینکه از طریق سایت‌ها در جریان موضوع پرداخت جوایز به کمانداران برتر قرار گرفتم، گفت: هدف من چون کسب عنوان بهترین کماندار سال در رشته ریکرو بود، زیاد اطلاعی از این موضوع ندارم اما به هر صورت امیدوارم این پاداش تا پایان سال به کمانداران برتر اهداء شود.

هم‌چنین رضا کیارستمی دبیر فدراسیون تیروکمان در خصوص زمان اجرایی شدن پرداخت این جوایزها به کمانداران افزود: طی جلسه‌ای که با محمدعلی شجاعی ریس فدراسیون تیروکمان خواهیم داشت، در رابطه با زمان پرداخت جوایز به کمانداران تصمیم نهایی گرفته خواهد شد. هرچند ما باید زودتر از اینها به تعهداتی که به کمانداران داده بودیم، عمل می‌کردیم. اما شرایط بد مالی فدراسیون، اعزام‌های پی در پی و از سوی دیگر عدم تعهدات به موقع اسپانسر برای پرداخت جوایز سبب شد تا به امروز نتوانیم به تعهدات خود پایبند باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که تا قبل از پایان سال جوایز مدال آوران و حتی بدهی ۱۰۰میلیون تومانی زهرا نعمتی پرداخت شود. به شرط آن که از نظر مالی تامین شویم. الان شرایط به گونه‌ای است که توان مالی فدراسیون به اندازه مدال‌هایی که این رشته در رقابتهای مختلف کسب می‌کند، نیست و ما باید منتظر تامین اعتبارات از سوی اسپانسر و جاهای مختلف باشیم تا نسبت به تعهدات خود به کمانداران بدقول نباشیم.

البته فدراسیون پیش از این نیز قرار بود در پایان هشتمین دوره رقابت‌های خارج از سالن لیک برتر تیروکمان در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان که در شهریور برگزار و آذرماه به پایان رسید، برای اولین بار به جز اعزام تیم قهرمان به یک تورنمنت بین‌المللی، به چهار تیم رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان برحسب جایگاه در جدول رقابت‌های لیک برتر مبلغ ۱۰۰میلیون تومان بین تیم‌ها توزیع کند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *