مصطفی هاشمی: یک هفته دیگر از تغییرات حرف می‌زنم / سبدهای سالن آبادان ایراد دارد


مصطفی هاشمی

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر تهران از ناظران فدراسیون خواست تا ایراد سبدهای سالن آبادان را برطرف کنند.

مصطفی هاشمی در گفت‌وگو با سادس،‌ درباره شرایط تیم بسکتبال شیمیدر اظهار کرد: از همان روز اول ما تنها وظیفه خودمان می‌دانستیم که تلاش کنیم. در تمام این روزها تمرین کرده‌ایم و بازیکنان نیز با تمام توان فشارها را تحمل کرده‌اند. این مسیری است که انتخاب کرده‌ایم و گام به گام در آن پیش می‌رویم. وضعیت تیم هم خوب است و همان‌طور که گفتم بازیکنان در مسیری که گام گذاشته‌اند با قدرت حرکت می‌کنند تا به هدف‌شان برسند. به هر حال برای برنده شدن باید تلاش کرد و نقاط ضعف را از بین برد که ما تلاش‌مان را در این زمینه انجام می‌دهیم. مطمئنا هرچقدر بازیکنان در این مسیر کمک کنند کارمان ساده‌تر خواهد شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا با همین ترکیب، تیمش در مسابقات غرب‌آسیا نتیجه می‌گیرد یا نه؟ بیان کرد: باخت برای من مفهومی ندارد. خیلی باخته‌ام اما در هر مسابقه به دنبال برد بوده‌ام و به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کردم. این تفکر در تمام عوامل اجرایی تیم وجود دارد و باید با قدرت هم در غرب‌آسیا به میدان برویم. درباره تغییرات در ترکیب اجازه دهیم یک هفته تا 10 روز دیگر که همه چیز مشخص شد صحبت کنم.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر درباره احتمال حضور صمد نیکخواه در ترکیب تیمش بیان کرد: این موضوع را نیز تا 10 روز دیگر پاسخ خواهم داد.

هاشمی در پاسخ به این سوال که برخی مربیان اعتراض‌هایی به سالن آبادان داشته‌اند، آیا او با نظرشان موافق است یا نه؟ بیان کرد: بله. از روز اول حساسیت‌هایی بود که سالن‌ها باید از هر نظر استاندارد باشند. و همین حساسیت‌ها هم بوده که به ما اجازه ندادند در سالن‌مان بازی کنیم و اکنون در آزادی به میدان می‌رویم که سالنی همگانی است نه تهرانی. اکنون هم این توقع وجود دارد تا حساسیت‌ها برای همه جا باشد. سالن آبادان از نظر حلقه مشکل دارد. حلقه‌های سالن آبادان ایراد دارد و باعث می‌شود تا شوت کردن در آن به مشکل بخورد چون بازیکنان تمرکز ندارند.

او افزود: من امیدوارم ناظران محترم پیگیر این موضوع باشند تا مشکل حل و همان حساسیت‌ها برای این مساله نیز ایجاد شود که شرایط رقابت برای همه هماهنگ باشد. به هر حال این مساله‌ای است که برخی مربیان به آن اشاره داشته‌اند و درست است.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر تهران با اشاره به تاثیرات برنامه‌های تیم ملی بر لیگ برتر تصریح کرد: من درباره برنامه‌های لیگ با آقای توفیق صحبت کردم. ما به کاشان می‌رویم، به تهران بازمی‌گردیم و سپس باید راهی آبادان شویم. دوشنبه با آبادان بازی خواهیم کرد و فدراسیون در سریع‌ترین حالت ممکن سه‌شنبه برنامه مرحله دوم را اعلام می‌کند. اگر ما پنج‌شنبه لازم باشد دوباره به شهرستان برویم آیا عادلانه است که در یک هفته سه بازی خارج از تهران داشته باشیم.

هاشمی افزود: در این شرایط هم تهیه بلیت و مهیا کردن شرایط سفر دشوار خواهد بود و هم بازیکنان تحت فشار قرار می‌گیرند و احتمال مصدومیت وجود دارد. به نظر من احتمال دارد عدالت برای برخی تیم‌ها رعایت نشود و پیشنهادم این است که فدراسیون بعد از پایان مرحله اول یک هفته به همه تیم‌ها فرصت بدهد. حالا به جای این که مثلا لیگ یکم خرداد تمام شود هفتم تمام شود،‌ هیچ اتفاقی نمی‌افتد اما تیم‌ها راحت‌تر می‌توانند برنامه‌ریزی کنند و به مشکلی نخواهند خورد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *