پيگيراسترداد عوامل انفجار دفتر حزب جمهوري هستيم / تأکيد بر استمرار طرح ارتقاء امنيت اخلاقي و اجتماعي / برخورد جدي پليس با هنجارشکنان و مزاحمان نواميس

فرمانده نيروي انتظامي اعلام کرد: در صدد استرداد عوامل انفجار دفتر حزب جمهوري اسلامي هستيم که اميدواريم کشورها مربوطه همکاري لازم را با پليس ايران داشته باشند.

به گزارش سادس ، سردار “حسين اشتري” در حاشيه هفتمين دوره مسابقات قرآن نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران و ارتش عمان اظهار داشت: اميدواريم برگزاري اين مسابقات تأثير مستقيم و موثري در ارتقاء روحيه معنوي نيروهاي مسلح داشته و بتوانيم اين دوره ها را که در رابطه با قرآن کريم است به صورت منظم و مرتب برگزار کنيم.

وي درباره دستگيري خانمي در کشور آلباني که در انفجار دفتر حزب جمهوري اسلامي نقش داشت، گفت: براساس اعلام اين کشور، اين خانم دستگير شده است که به دنبال استرداد وي به جمهوري اسلامي ايران هستيم البته اميدواريم کشور آلباني همکاري لازم را با پليس ايران داشته باشند.

فرمانده ناجا ادامه داد: در صدد هستيم علاوه بر اين فرد، دهها نفر ديگر که در کشورهاي ديگر ساکن هستند را براساس حکم قاضي به ايران بازگردانده و با نظر مقام قضائي به جرايم آنها رسيدگي و برخوردهاي لازم با آنها صورت پذيرد.

اين مقام عالي انتظامي اعلام کرد: مطالب منتشر شده در رسانه ها مبني بر اينکه فرد شناسايي شده “کشميري” بوده و يا ارتباطي با “عطريانفر” داشته؛ صحت ندارد.

سردار اشتري ادامه داد: پليس اينترپل جمهوري اسلامي ايران، اسامي افرادي که اعلان قرمز براي آنها صادر و يا جرمي را مرتکب شده اند طبق حکم قضائي به اينترپل جهاني اعلام مي کند که اين رويه نيز از سال هاي گذشته وجود داشته و ادامه دارد.

فرمانده ناجا تأکيد کرد: افرادي که در گروه هاي تروريستي بوده و يا جرمي مرتکب شده اند براساس حکم قضائي تحت تعقيب هستند.

سردار اشتري تصريح کرد: در سالهاي گذشته، بعضي کشورها در بحث استرداد مجرمان کوتاهي کرده و همکاري لازم را با ما نداشته اند البته پيگير اين موضوع هستيم؛ در موضوع خاوري همان گونه که اعلام کرده ايم کشور مزبور همکاري لازم را با ما ندارد.

سردار اشتري در خصوص طرح ارتقاء امنيت اخلاقي و اجتماعي، گفت: اين طرح از سال هاي گذشته وجود داشته و ادامه دارد اميدواريم با همکاري خوبي که مردم عزيز دارند شاهد کاهش تخلفات و ناهنجاري ها در اين حوزه باشيم.

سردار اشتري اعلام کرد: پليس به جديت با معتادان متجاهر ، فروشندگان مواد مخدر، مزاحمان نواميس و کساني که باعث رعب و وحشت براي خانواده ها مي شوند برخورد مي کند البته اين گونه افراد درصد کمي هستند؛ با همت پليس ، دستگاه قضا، همکاري بسيار خوب مردم و اطلاع رساني آنها از طريق سامانه 110 و 197 در اين رابطه خوب عمل کنيم.

فرمانده ناجا به برگزاري جلسات با اصناف از طريق پليس نظارت بر اماکن عمومي اشاره کرد و گفت: در اين جلسات توصيه هاي لازم را کرده ايم و  از ورود کالاهايي که با فرهنگ مردم مطابقت ندارد جلوگيري مي کنيم ، اميدواريم اصناف همکاري خوبي با نيروي انتظامي داشته باشند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *