سیاه جامگان در حوالی سقوط


دیدار تیم های فوتبال سیاه‌جامگان مشهد و نفت تهران ‎

سیاه و قرمزپوشان مشهدی با وجود تغییر مربی در میانه نیم فصل، توفیقی در کسب نتایج مطلوب نداشتند.

به گزارش سادس، در بخش سیزدهم بررسی آمار و ارقام تیم‌های لیگ شانزدهم تا پایان نیم فصل اول، به سراغ شاگردان خداداد عزیزی در سیاه جامگان می‌رویم.

کلیات

سیاه جامگان که هفته آخر فصل پیش با پیروزی دو بر صفر مقابل ملوان به جای این تیم در لیگ باقی ماند، در نیم فصل نخست لیگ برتر نیز چندان موفق عمل نکرده و در رتبه‌های پایین جدول قرار دارد به طوریکه فاصله‌اش با حضور در منطقه پلی‌آف تنها یک امتیاز است. سیاه جامگان یکی از چهار تیمی بود که پیش از پایان نیم فصل سرمربی خود را تغییر داد بلکه بتواند روند مثبتی را در پیش بگیرد که تاکنون تاثیر مثبتی بر نتایج این تیم نداشته است اما می‌توان گفت سطح کیفی بازی‌های این تیم به جز دیدار با پرسپولیس پیشرفت خوبی داشته است.

مربی

فرهاد کاظمی که توانست فصل گذشته این تیم را از سقوط نجات دهد در ابتدای فصل نیز کار خود را بر روی این نیمکت این تیم مشهدی ادامه داد اما در میانه‌های نیم فصل از این تیم جدا شد. ابتدا خداداد عزیزی به عنوان مدیر فنی شروع به کار کرد اما در واقع تمام مسئولیت‌های فنی روی دوشش بود. در ادامه و با اعلام خود خداداد عزیزی، سکان هدایت این تیم رسما به دست این اسطوره مشهدی سپرده شد تا خداداد بتواند نتایج بهتری کسب کند و سیاه جامگان را از منطقه خطر دور سازد.

مدیریت

رضا عباسی مالک باشگاه سیاه جامگان چندی پیش تصمیم گرفته بود دیگر در لیگ برتر تیم داوری نکند و باشگاه را بفروشد. ناگهان تغییر عقیده داد و مدیریت باشگاه را به دست پسرش علی عباسی سپرد. وضعیت سیاه جامگان اندکی بهتر شد اما اکنون نیز این تیم از لحاظ مدیریتی با مشکلات مالی روبروست و بسیاری از بازیکنان این تیم در نیم فصل به دنبال فسخ قرارداد خود هستند.

بازیکنان

سیاه جامگان با حضور بازیکنان باتجربه‌ای چون حمیدعلی عسگری (که به تازگی به ماشین سازی پیوسته است)، محمدرضا خانزاده، سعید دقیقی و حسین بادامکی در کنار بازیکنان جوان خود به دنبال کسب نتایج بهتری در لیگ شانزدهم بود که این اتفاق در نیم فصل اول رخ نداد. باید دید در نیم فصل دوم و با جذب بازیکنانی چون میلاد میداوودی، این تیم نتایج مطلوب‌تری خواهد گرفت یا خیر.

میانگین سنی: ۲۵

برد و باخت: سیاه جامگان در ۱۵ بازی توانست سه پیروزی، پنج تساوی و هفت شکست کسب کند و با کسب ۱۴ امتیاز در رتبه چهاردهم قرار گرفت. این تیم همچنین ۱۱ بار توانست گل بزند و ۲۰ بار نیز دروازه‌اش توسط حریفان باز شد.

گل زده: سیاه جامگان تا پایان نیم فصل ۱۱ گل زد که هشت گل در خانه و سه گل در خارج از خانه به ثمر رسانده است که میانگین ۰.۷۳ گل در هر دیدار را دارد.

دقایق به ثمر رسیدن گل‌های سیاه جامگان:

۰ ـ ۱۵: دو گل

۱۵ـ ۳۰: یک گل

۳۰ ـ ۴۵: دو گل

۴۵ـ ۶۰: یک گل

۶۰ ـ ۷۵: دو گل

۷۵ ـ ۹۰: سه گل

گل خورده: شاگردان خداداد تا این مقطع از فصل ۲۰ گل دریافت کرده‌اند که نیمی از آنها در داخل خانه و نیمی دیگر خارج از خانه بوده است. میانگین گل خورده آنها در هر دیدار ۱.۵ گل است.

دقایق گل خورده سیاه جامگان:

۰ ـ ۱۵: پنج گل

۱۵ ـ ۳۰: یک گل

۳۰ ـ ۴۵: دو گل

۴۵ ـ ۶۰: پنج گل

۶۰ ـ ۷۵: پنج گل

۷۵ ـ ۹۰: هفت گل

کارت‌های زرد و قرمز: سیاه جامگان یکی از خشن‌ترین تیم‌های این فصل لیگ برتر فوتبال ایران بوده است. بازیکنان این تیم ۲۸ کارت زرد و همچنین چهار کارت قرمز از داور دریافت کرده‌اند.

پنالتی: در دیدارهای این تیم چهار خطای پنالتی رخ داده است که هر چهار ضربه تبدیل به گل شده است. از این چهار پنالتی، یک پنالتی به نفع این تیم و سه پنالتی به ضرر این تیم گرفته شده است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *