نيروي انتظامي مجموعه اي پويا و زنده است / حل مشكلات معيشتي كاركنان در دستور كار ستاد كل نيروهاي مسلح

رئيس دفتر ستاد كل نيروهاي مسلح در شيراز گفت: نيروي انتظامي، مجموعه اي پويا و زنده است كه توانسته به خوبي امنيت خود و جامعه را تأمين كند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار ” ابوالقاسم فروتن ” در جلسه اي كه با حضور فرمانده انتظامي استان و رؤسا و معاونين پليس هاي تخصصي در شيراز برگزار شد، افزود: بسياري از ناهنجاري هاي امروز جامعه در گذشته هنجار بوده و نيروي انتظامي با توجه به شرايط موجود سطح توانايي هاي خود را بالا برده است.

وي تأكيد كرد: اگر ايثار و از جان گذشتگي مأموران نيروي انتظامي نبود، وضعيت بدي در جامعه حكم فرما مي شد و اين براي مردم ما يك نعمت است.

رئيس دفتر ستاد كل نيروهاي مسلح با اشاره به تغييرات شرايط جامعه نسبت به گذشته، به وجود بيش از 35 هزار شبكه ماهواره اي در جهان اشاره كرد و افزود: فضاي مجازي به عنوان يك معضل اجتماعي در سطح جامعه مطرح است و در اين شرايط امنيت ايران اسلامي نسبت به ساير كشورهاي منطقه بسيار عالي است.

سردار فروتن گفت: در شرايط  امروزي جامعه، ابزارهايي مانند اطلاع رساني و تعامل گسترده با مردم مي تواند راهگشاي مأموريت هاي پليس باشد.

وي با بيان اينكه در فضاي موجود كار كردن هنر است و نگاه دنيا به مذهب ما و نگاه ما به دنيا متفاوت است.

 و در اين راستا توانمند سازي و حل مشكلات معيشتي كاركنان نيروهاي مسلح از جمله نيروي انتظامي  از جمله اولويت هايي است که به صورت ويژه در دستور كار است.

در ادامه، سردار احمد علي گودرزي فرمانده انتظامي استان فارس نيز طي سخناني گفت: عنوان ” مجاهدان في سبيل الله” از سوي مقام معظم رهبري به كاركنان نيروي انتظامي، افتخاري بسيار بزرگ براي مجموعه ناجا محسوب مي شود.

وي با اشاره به جهاد كبير كه از مطالبات مقام معظم رهبري و به معناي عدم اطاعت پذيري از استكبار جهاني مي باشد، گفت: اين موضوع سرلوحه كار نيروي انتظامي است و اولويت هاي ناجا بر اساس آن شكل مي گيرد.

سردار گودرزي با اشاره به گوشه اي از اقدامات نيروي انتظامي استان فارس، گفت: طي 9 ماه بالغ بر 146 ميليارد تومان كالاي قاچاق در سطح استان كشف شده است كه در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته 33 درصد افزايش داشته است.

وي با اشاره به افزايش 30 درصدي كشفيات مواد مخدر در استان، افزود: مأموران جان بر كف انتظامي استان از ابتداي سال جاري تا كنون بالغ بر 27 تن انواع مواد مخدر كشف كرده اند.

فرمانده انتظامي استان با بيان اينكه وقوع سرقت 12 درصد در سطح استان كاهش داشته است، گفت: ميزان رضايتمندي مردم از عملكرد پليس فارس 88 درصد است.

سردار گودرزي در پايان با بيان اينكه مأموران نيروي انتظامي با همه توان و تلاش خود نسبت به برقراري نظم و امنيت در جامعه تلاش مي كنند، گفت: كسب چندين رتبه و مقام برتر در سطح ناجا از سوي مجموعه نيروي انتظامي استان طي دو سال گذشته، نشان دهنده اين موضوع است.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *