كشف بيش از 200 كيلو گرم مواد افيوني در نائين

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان از كشف 163 كيلو و 300 گرم ترياك و 58 كيلو و 200 گرم حشيش توسط ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اصفهان خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس سرهنگ جهانگير كريمي گفت : ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند قاچاقچيان مواد مخدر قصد دارند يك محموله مواد افيوني را با استفاده از خودروهاي سبك و تيزرو وارد اصفهان كنند.

وي ادامه داد: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي به محور “نائين-اردستان” اعزام و يك دستگاه سواري پژو 405 و يك پژو پارس متعلق به قاچاقچيان را شناسايي و دستور ايست صادر كردند.

اين مقام انتظامي بيان داشت : قاچاقچيان به دستور ماموران توجهي نكرده و اقدام به فرار كردند كه در يك عمليات ضربتي و سنجيده هر دو خودرو متوقف شدند.

سرهنگ كريمي بيان داشت : در بازرسي به عمل آمده از اين دو خودرو مقدار 163 كيلو و 300 گرم ترياك و 58 كيلو و 200 گرم حشيش از سواري پژو پارس كشف شد.

معاون اجتماعي پليس اصفهان در پايان با اشاره به دستگيري چهار سوداگر مرگ در اين عمليات خاطر نشان كرد: مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچيان مواد مخدر دراولويت كاري پليس مي باشد و نيروي انتظامي هرگز اجازه جولان و سركشي به اينگونه افراد نخواهد داد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *