امین طاهری : هدفم دوبنده تیم ملی در سنگین وزن است

دارنده مدال نقره کشتی آزاد جوانان جهان با بیان این که هدفش رسیدن به دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی و المپیک است، گفت: تمام تلاشم را به کار می گیرم تا به این هدف برسم.

امین طاهری در گفت‌وگو با سادس، درباره آخرین وضعیت خود پیش از حضور در جام تختی، اظهار کرد: اولین اردو برای حضور در جام تختی زیر نظر کادرفنی برگزار شد و ان‌شاء‌الله در ادامه با تمرینات خوب و پر فشار بتوانم خود را آماده حضور در این رقابت‌ها کنم و با آمادگی کامل در جام تختی کشتی بگیرم.

دارنده مدال نقره جوانان جهان درباره قهرمانی در رقابت‌های کشتی عمومی قهرمانی کشور، گفت‌: خدا را شکر توانستم عملکرد خوبی داشته باشم.  به علت سانحه رانندگی که برایم پیش آمده بود، مرداد ماه دست راستم  را عمل کردم و کلا دو، سه هفته‌ تمرین منظم داشتم تا در رقابت‌های اوپن کشتی بگیرم. البته هنوز هم شرایط دستم به حالت عادی برنگشته و به گفته پزشک حداقل شش ماه زمان می‌برد.

وی افزود: در این حادثه 10 تاندون دست راستم پاره شده بود و با توجه به تمرینات کمی که برای حضور در رقابت‌های اوپن داشتم از قهرمانی در این رقابت‌ها راضی هستم.

طاهری درباره اهداف خود گفت‌: دو سال عضو تیم‌ ‌ملی جوانان بودم و الان نیز به اردوی تیم‌ ‌ملی بزرگسالان دعوت شده ام. 100 درصد هدفم پوشیدن دو بنده تیم‌ ‌ملی در مسابقات جهانی فرانسه و پس از آن رقابت‌های  المپیک است.  امیدوارم که بتوانم با افزایش تجربه و تلاش هر چه‌ بیشتر به اهدافم برسم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با علیرضا رضایی خارج از اردوهای تیم‌ ‌ملی تمرین می‌کند یا خیر؟ گفت‌: بله. علی آقا هم کمک زیادی به من کرده و به خاطر زحماتی که برایم کشیده از او ممنونم. او من را به کشتی آورد و خودش هم بالای سرم بود. اگر به این جا رسیده ام از کمک‌های مربیانم و مهم‌تر از همه علیرضا رضایی است. خارج از اردوی تیم‌ ‌ملی هم گاهی اوقات از کمک‌های او بهره می برم.

انتهای پیام ‌

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *