کاری نکنیم کنترل کرونا در هرمزگان میسر نشود/انتظارمان از استاندار بیشتر است

سادس/هرمزگان عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: مجمع نمایندگان هرمزگان از استاندار هرمزگان می خواهد تمامی تلاش خود را ظرف ۴۸ ساعت به کار ببندد تا شاهد رسیدگی به وضعیت فوق بحرانی هرمزگان در این شرایط باشیم.

منصور آرامی در گفت و گو با سادس، افزود: دیگر نمی دانم هرمزگان باید به چه وضعیتی از بحران برسد که دولت و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تصمیم به تعطیلی هرمزگان حتی برای یک هفته بگیرند.

وی با بیان اینکه هرمزگان در شرایطی پیچیده و فوق بحرانی به سر می برد، تصریح کرد: طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در هفته گذشته با رشد ۲۱ درصدی قربانیان کرونا رو به رو بودیم که این نشان دهنده آیینه تمام و کمال استان هرمزگان است.

آرامی با اشاره به اینکه استاندار هرمزگان ظاهرا خود چندان رغبتی به تعطیلی استان هرمزگان در این شرایط ندارد که شاهد تصمیم گیری جدی دولت در این خصوص نیستیم، عنوان کرد: مجمع نمایندگان هرمزگان از استاندار هرمزگان می خواهد تمامی تلاش خود را ظرف ۴۸ ساعت به کار ببندد تا شاهد رسیدگی به وضعیت فوق بحرانی هرمزگان در این شرایط باشیم.

وی با بیان اینکه مردم استان هرمزگان در حال تاوان دادن تصمیم های غلط و عدم تدبیر مناسب مسئولان کشور و استان هستند، خاطرنشان کرد: چگونه استان های سیستان و بلوچستان، بوشهر و خوزستان حتی برای یک تا دو روز در این شرایط تعطیل شدند اما هرمزگان رنگ تعطیلی به خود را در این شرایط حساس ندید و جالب تر آنکه امروز با درخواست تعطیلی شش روزه تهران و البرز موافقت می شود اما خبری از تصمیم گیری در خصوص درخواست استاندار هرمزگان به گوش نمی رسد.

آرامی با اشاره به اینکه بارها اعلام کرده ام هرمزگان را باید ملی دید و اگر اینچنین رفتار تبعیض آمیز ادامه داشته باشد شرایط به گونه ای رقم می خورد که کنترل کرونا در آن سخت و سخت تر می شود، عنوان کرد: امیدوارم صدای مردم هرمزگان به دولتمردان و مسئولان استان برسد که در این شرایط سخت نیاز به یک تصمیم مناسب وجود دارد نه سخنانی که مشخص نیست در حد وعده باقی می ماند یا به آن ها عمل می شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *