شعارهای خارجی مانع رشد برندهای ملی


عضو انجمن علمی استاندارد ایران برندینگ کالاهای داخلی با نقاب شعارهای خارجی را شاخص ترین مانع رشد برندهای ملّی دانست و افزود: اینجا پای تاریخ، فرهنگ اجتماعی و تجاری یک کشور در میان است و ترجمه شعارهای خارجی به فارسی با همان ویژگی ها و تداعیات برند، امری ناممکن و به هدر رفت بودجه های کلان و عدم رشد برندهای داخلی، منتج خواهد شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *