نجابت: مشارکت فراگیر در انتخابات ثبات و امنیت را برای کشور به ارمغان می‌آورد

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: باید با هم‌دلی و اقناع در جهت حضور در انتخابات فارغ از هرگونه سلیقه ای گام برداریم.

روح الله نجابت در گفت وگو با سادس، با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات و تاثیر آن بر زندگی مردم، بیان کرد: در این چند روز منتهی به انتخابات موثرترین و مهمترین اقدام برای افزایش مشارکت، دعوت فراگیر توسط کسانی است که دوست دار این مملکت و این مرز و بوم هستند. باید همه افراد از دوستان، آشنایان و خویشان خود برای شرکت در این عرصه مهم ملی دعوت به عمل آورند.

وی در ادامه اظهار کرد: یکی از راه های مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، دعوت برای مشارکت و راهنمایی برای انتخاب بهترین فرد است. در این راه باید با هم‌دلی و اقناع در جهت حضور در انتخابات فارغ از هرگونه سلیقه ای گام برداریم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زندگی در کشور همچون حضور در یک کشتی است که ما را هم سرنوشت کرده است. همه با هم، هم سرنوشتیم و این انتخابات می آید و می رود و ما باید با انتخابات آگاهانه خود طوری این انتخابات را رقم بزنیم که این مشارکت فراگیر ثبات و امنیت را برای کشور به همراه داشته باشد. 

نجابت در پایان تاکید کرد: در انتخاب باید به گونه ای عمل کرد که دولتی نیاید که نتواند پاسخگوی مطالبات مردم و وعده‌های خود باشد، پس باید سمت فردی رفت که کارآمدی و کارآزمودگی داشته باشد و ظرفیت های این مرز و بوم را به درستی بشناسد و رصد کرده باشد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *