درخواست کمک تراکتورسازی از شهرداری تبریز

[ad_1]

به گزارش سادس:

مدیرعامل اسبق باشگاه تراکتورسازی،‌ گفت: مصطفی آجورلو با توجه به مشکلات مالی تراکتورسازی و اینکه باید طلب 90 هزار دلاری فلاویو لوپز را می‌دادند از شهرداری طی نامه‌ای درخواست کمک کرد.

به گزارش مشرق، محمدحسین جعفری در مورد اینکه گفته می‌شود باشگاه تراکتورسازی برای پرداخت طلب فلاویو لوپز از شورای شهر و شهرداری کمک خواسته است،‌ گفت: بحث این نبوده که شهرداری طلب بازیکن تراکتورسازی را بدهد. مصطفی آجورلو با توجه به مشکلات مالی که باشگاه داشته و باید طلب 90 هزار دلاری فلاویو لوپز را پرداخت می‌کردند طی نامه‌ای از شهرداری درخواست کمک کرد. شهرداری 200 میلیون تومان برای شورا لاحیه کرد که متاسفانه حتی لایحه دو فوریت این موضوع هم رای نیاورد. بحث مطرح شده در این حد بود.

وی افزود: قبل از اینکه این درخواست ارائه شود روز بازی تراکتورسازی و صبا از سوی آجورلو به باشگاه دعوت شدم او به من گفت هم برای تماشای بازی بیایم و هم در مورداین مسئله صحبت کنیم.  وقتی به ورزشگاه رفتم با او صحبت کردم و گفتم اگر نیازی دارید و خواهان کمک هستید درخواست قوی تری داشته باشید. کمک 200 میلیونی چه انجام شود و چه نشود در حد یک باشگاه بزرگ مثل تراکتورسازی نیست. به او گفتم خواسته خود را در صحبت با شهردار و اعضای شورا بیان کنید. حتی به او گفتم برای توضیح در رابطه با شرایط تراکتورسازی به شورا بیاید. وقتی روز یکشنبه این لایحه رای نیاورد این مسئله مطبوعاتی شد. این لایحه به کمیسیون رفت. ما قبل از این یک  لایحه 500 میلیون تومانی به صورت نقدی و غیر نقدی برای تراکتورسازی مصوب کرده بودیم که به باشگاه پرداخت نشد. کمیسیون مصوب کرده همان مصوبه 500 میلیون تومان اجرا شود. این موضوع قرار است مجددا به شورا بیاید تا در  مورد آن تصمیم گیری شود.

مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی و عضو شورای شهر در مورد انتقاداتی که به شهرداری می‌شود و گفته شده که شهرداری پول کارگران خود را ندارد و چرا باید در این شرایط به تراکتورسازی کمک کند، اظهار داشت:‌ این یک واقعیت است و نباید آن را کتمان کنیم شهرداری به خاطر رکود بازار مسکن و … دچار مشکل شده است و این مسئله به طور مستقیم روی شهرداری تاثیر گذاشته است. این مسئله را هم می‌پذیریم که گاهی اتفاقاتی می‌افتد که شهرداری و شورا نمی‌تواند پا عقب بگذارد. تراکتورسازی یک تیم کاملا مردمی است و عزت و افتخار آذربایجان است اگر ما کمک نکنیم شور مردم آسیب می‌بیند به همین خاطر از لحاظ فرهنگی هم احساس مسئولیت می‌کنیم. این مسئله را قبول دارم که در این شرایط شهرداری برای کمک کردن دچار مشکل است اما این لایحه هم در گذشته صورت گرفته بود.

جعفری در مورد اینکه آیا این همان لایحه‌ای است که زمان مدیریت سعید عباسی انجام شده بود و پولش پرداخت نشد، تصریح کرد: بله.

وی در پاسخ به این سوال که از سوی برخی اعضای تراکتورسازی گاهی علیه او مصاحبه می‌شود اما او با این وجود پیگری مشکلات این تیم است، گفت: صحبت‌هایی که علیه من شده مسائل فردی است اگر  امیر قلعه‌نویی علیه من صحبتی می‌کند می‌خواهد خودش و اتفاقات چهار سال قبل را تبرئه کند. بنده اینطور فکر نمی‌کنم تراکتورسازی تیم شهر ما است و قلعه‌نویی هم در تبریز میهمان است باز اگر بحث استقلال پیش بیاید او می‌گذارد می‌رود. نه من می‌توانم از تبریز بروم و نه تراکتورسازی از تبریز خارج می‌شود پس ما وظیفه داریم به این تیم کمک کنیم.

[ad_2]

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *