حدادی: مردم‌باوری از ویژگی‌های بارز حضرت امام(ره)بود

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: امام همواره در کنار مردم و همراه با مردم بود و مشکلات متن جامعه و اقشار محروم را درک کرده و به فکر تمام محرومان جامعه اسلامی بود.

علی حدادی در گفت وگو با سادس، با تسلیت فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، بیان کرد: همه ما مدیون حرکت امام راحل و شهدا هستیم. دو ویژگی مهم حضرت امام که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشت و در وصیت نامه سیاسی و الهی خود نیز به آن تاکید داشتند یکی انگیزه الهی و دیگری وحدت کلمه و انسجام بود.

وی در ادامه اظهار کرد: یکی دیگر از ویژگی های حضرت امام که مقام معظم رهبری نیز در حرم مطهر امام به آن اشاره داشتند و در پیروزی انقلاب و استمرار آن نیز نقش ویژه ای داشته است؛ خداباوری و مردم باوری ایشان بود. امام همواره در کنار مردم و همراه با مردم بود. مشکلات متن جامعه و اقشار محروم را درک می کرد و به فکر تمام محرومان جامعه اسلامی بود.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: از دیگر ویژگی های بارز حضرت امام خودباوری، اعتماد به نفس و اعتقاد راسخ به “ما می توانیم” بود. اعتقاد امام به “ما می توانیم” در عرصه های مختلف بروز و ظهور کرد و حتی جنگ تحمیلی را تبدیل به دفاع مقدس کردند. امروز نیز این گفتمان در محور مقاومت مشهود است و قطعا با توجه بیشتر به ظرفیت های خود می توانیم گام های بلندتری برداریم.

نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ در ادامه با بیان اینکه حضرت امام در وصیت نامه سیاسی و الهی خود تاکید کردند که باید کشور را به خودکفایی برسانیم، تاکید کرد: ما برای حل مشکلات اقتصادی ظرفیت های خوبی در داخل کشور داریم که باید به آن ها توجه شود. همه مسئولان باید خداباوری، مردم باوری و اعتقاد امام به “ما می توانیم” را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حدادی در پایان افزود: از سوی دیگر حضرت امام همواره به بحث وحدت و انسجام درونی و توجه به منافع ملی کشور توجه داشتند و همواره تاکید داشتند که با وحدت حول منافع ملی حرکت کنیم. امروز بر ما واجب است که در انجام مسئولیت های خود به وصیت نامه حضرت امام، شهدا و حاج قاسم سلیمانی توجه کنیم و در این مسیر گام برداریم. ان شاءالله با این نگاه می توانیم آینده خوبی برای خودمان رقم بزنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *