احمدی: تلاش جامعه ورزش برای برگزاری پویش کمک مومنانه چشم‌گیر بود

احمدی: تلاش جامعه ورزش برای برگزاری پویش کمک مومنانه چشم‌گیر بود

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: این که جامعه ورزش هم‌چنان در جهت کمک به مردم و توجه به آسیب‌دیدگان از کرونا قدم برمی‌دارد توانسته در کشور صحنه‌های بسیار زیبایی را رقم بزند.

به گزارش سادس و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان در نشست ستاد اجرایی دومین کنگره شهدای ورزشکار با تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان تلاش‌های جامعه ورزش قابل توجه بود و در بحث پویش کمک مومنانه فدراسیون‌ها، ادارات کل و هیات‌های ورزشی پررنگ ظاهر شدند.

او افزود: این که جامعه ورزش هم‌چنان در جهت کمک به مردم و توجه به آسیب‌دیدگان از کرونا قدم برمی‌دارد توانسته در کشور صحنه‌های بسیار زیبایی را رقم بزند.

احمدی گفت: مسیر کمک‌های مومنامه را هم‌چون گذشته در جامعه ورزش دنبال می‌کنیم و امید داریم که شر این ویروس کم شود و مردم به امورات خود هم‌چون گذشته بپردازند.

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: همه تلاش ما این است که در شان شهدا برنامه‌های فرهنگی را در سطح همه فدراسیون‌ها و استان‌ها برگزار کنیم. پیش‌بینی کرده‌ایم چهل هفته برنامه‌ها را برگزار کنیم تا زمانی که کنگره تشکیل خواهد شد.

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی ما با محوریت استان‌ها و فدراسیون‌ها برگزار می‌شود و تلاش ما این است که دومین کنگره از هرجهت در شان شهدا باشد و یاد و خاطره شهدای ورزشکار را زنده نگه داریم.

احمدی خاطرنشان کرد: شهدای ورزشکار تنها به وزارت ورزش و جوانان تعلق ندارد و همه ادارات کل و فدراسیون‌ها و بخش‌های ورزش کشور باید در زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا سهم خود را ایفا کنند. این دینی است که بر گردن همه ما قرار دارد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش در پایان تصریح کرد: شهدا نیازی به ما ندارند و این ما هستیم که به شهدا و خانواده معزم این عزیزان نیاز داریم. شهدا در قله هستند و ما باید خودمان را به قله برسانیم. اقداماتی که توسط همه بخش‌ها انجام می‌گیرد نباید رفع تکلیفی باشد و باید با همه وجود برای پاس داشتن یاد و خاطره شهدا تلاش کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *