تغییرات در نفت مسجدسلیمان کارساز بود / باید به داد نفت آبادان برسند

تغییرات در نفت مسجدسلیمان کارساز بود / باید به داد نفت آبادان برسند

سادس/خوزستان یک پیشکسوت فوتبال خوزستان با اشاره به تغییرات کارساز در راس کادرفنی تیم نفت مسجدسلیمان، گفت: انتظار هم این بود که با آمدن فکری، نفت نتیجه بگیرد.

حسن سالمی در گفت‌وگو با سادس، درباره بازگشت روزهای خوب به تیم نفت مسجدسلیمان و کسب چهار امتیاز از دو بازی حساس با سپاهان و مس رفسنجان، اظهارکرد: خوشبختانه با تغییراتی که در راس کادرفنی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ایجاد شد، این تیم توانست در دو بازی اخیر خود به یک تساوی و یک پیروزی برسد و این‌ها نشان می‌دهد که تغییرات نتیجه‌بخش و کارساز بوده است. دلیل هم این است که فکری در گذشته با تیم نفت کار کرده بود و با فضای مسجدسلیمان و برخی بازیکنان، آشنایی داشت. به هر حال انتظار هم این بود که با آمدن فکری، نفت نتیجه بگیرد و امیدوارم نفت با هدایت او بتواند در پایان فصل در جایگاه تک رقمی قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: البته از آن جا که تیم‌های فوتبالی خوزستان به جز فولاد دچار مشکلات مالی هستند، امیدوارم مشکل مالی مجددا برای نفت دردسرساز نشده و باعث افت این تیم نشود. اما اگر نفت مسجدسلیمان دوباره گریبان‌گیر چنین مشکلی نشود، قول می‌دهم بتواند روند خوب خود را تداوم ببخشد.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان درباره این که چرا نفت مسجدسلیمان در لیگ بیستم دچار عدم ثبات در راس کادرفنی بوده است، ادامه داد: متاسفانه بیشتر افرادی که به عنوان اعضای هیات مدیره باشگاه‌ها انتخاب می‌شوند، در فوتبال نبوده‌اند و توانایی انتخاب گزینه بهتر را برای سرمربیگری تیم ندارند اما اگر دو سه نفر از این اعضا واقعا فوتبالی باشند، چنین اتفاقاتی را همانند تغییرات فراوان در راس کادرفنی نفت مسجدسلیمان و حتی راس مدیریت باشگاه شاهد نبودیم. به هر حال این همه تغییر در مدیریت باشگاه و راس کادرفنی تیم نفت، اصلا درست نیست و مسئولان باشگاه برای فصل آینده باید به فکر ثبات در کادرفنی خود باشند تا نفت در لیگ نیز به جایگاه ثابت و رو به بالا برسد.

سالمی در ادامه نیز درباره وضعیت نگران‌کننده نفت آبادان که ۹ هفته نتوانسته بردی را در کارنامه خود ثبت کند، گفت: نفت در ابتدای فصل حتی در صدر جدول هم قرار گرفت و این امید می‌رفت که بتواند به سهمیه آسیایی نیز برسد اما روز به روز دچار افت شد که عدم حمایت مالی و پرداخت نشدن به موقع مطالبات بازیکنان، می‌تواند یکی از دلایل عدم نتیجه‌گیری این تیم باشد. بازهم تاکید می‌کنم یکی از معضلات تیم‌های خوزستانی همین مشکلات مالی است که باید این پول از سوی مدیران‌عامل باشگاه به خوبی به تیم‌ها تزریق شود.

وی بیان کرد: باید به داد تیم نفت آبادان برسند و اگر مشکل مالی یا حاشیه‌ای وجود دارد، از سوی باشگاه برطرف شوند زیرا حیف است که این تیم نتواند جزو مدعیان لیگ باشد و به سهمیه آسیایی نرسد. امیدوارم مشکلات حل شود، چرا که نفت همچنان توانایی بودن جزو مدعیان را دارد.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: ضمنا به نظر من یکی دیگر از دلایل نتیجه نگرفتن نفت، خیلی قوی نبودن اعضای کادرفنی این تیم است. پورموسوی، مربی بسیار مجربی است اما همکاران او نتوانسته‌اند آن طور که باید و شاید به صنعت نفت و پورموسوی کمک کنند. البته مطمئن باشید نفت به محض اینکه به اولین برد پس از چند هفته ناکامی دست پیدا کند، می‌تواند به روند خوب گذشته برگردد و روحیه نیز به این تیم باز خواهد گشت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *