رضازاده: مردم تا زمان واکسیناسیون عمومی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند

نماینده سلماس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که تا زمان واکسیناسیون گسترده مردم باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا کاهش شیوع کرونا و به دنبال آن کاهش موارد مبتلایان و فوتی ها باشیم.

یعقوب رضازاده در گفت وگو با سادس، اظهار کرد: با توجه به ورود کشور به پیک چهارم شیوع کرونا رعایت بهداشت فردی، فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از ترددهای غیر ضروری امری ضروری است. هر کسی باید از خود شروع کند.

وی افزود: رعایت بهداشت ضروری همچون استفاده از ماسک و شستن مرتب دست با آب و صابون بسیار مهم است. اینکه کارکنان یک سوم حضور پیدا کرده و این موضوع هم شامل شرکت های خصوصی شود. مردم هم از رفتن به مهمانی ها و مجالس خودداری کنند. فراموش نکنیم که مراکز درمانی، بیمارستان و اورژانس در حال تکمیل ظرفیت است و هر کسی  باید از خود و خانواده اش مراقبت کرده و اگر کار ضروری ندارد از خانه خارج نشود. قطعا با رعایت این موارد می توانیم آمار مبتلایان را کاهش دهیم.

رضازاده در مورد بحث واکسیناسیون نیز گفت: طبق توضیحات وزیر بهداشت در جلسه ای در کمیسیون امنیت ملی کمبود واکسن مشکل جهانی است ولی با این حال دولت تلاش می کند که از کشورهای مختلف واکسن تامین کند و اکنون هم در حد توانش اقداماتی را انجام می دهد پس کوتاهی صورت نگرفته است. در حال حاضر مهمترین چیز رعایت پروتکل های بهداشتی تا زمان واکسیوناسیون عمومی است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *