حاجی پور: مشارکت گسترده مردم در انتخابات موجب تقویت اقتدار کشور می‌شود

یک‌ عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه کشور ما به حضور مردم و دموکراسی اهمیت می دهد، گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات موجب تقویت اقتدار کشور می شود.

رضا حاجی پور در گفت و گو با سادس، با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو گفت: حضور مردم در عرصه های مختلف سیاسی همچون حضور در پای صندوق های رای نشان دهنده اقتدار و  اهمیت توجه به دموکراسی در آن کشور است، یعنی مردم هرچه بیشتر در این صحنه ها مشارکت داشته باشند اقتدار خودشان را در مقابل کشورهای متخاصم همچون صهیونیست ها تقویت می کنند.

نماینده مردم آمل در مجلس افزود: مردم ما در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی به نظام، دستاوردهای انقلاب و به رهبری وفادار بوده و هستند و در همه شرایط با وحدت و همدلی در صحنه ها حضور پیدا کردند، وقتی مردم در صحنه حاضر باشند یعنی این کشور مسیر خود را با صلابت پیش خواهد برد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: این انتخابات مانند انتخابات های گذشته برای این کشور و برای مردم اهمیت زیادی خواهد داشت چرا که کشور ما به حضور مردم در صحنه ها و جاری ساختن دموکراسی در اتخاذ سیاست ها و تصمیم گیری اهمیت می دهد،ان شاءالله در این انتخابات شاهد یک حماسه عظیم خواهیم بود به گونه ای که پاسخی قاطع به بدخواهان و معاندین نظام اسلامی جمهوری اسلامی ایران داده خواهد شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *