جعفری بروجنی: آرامش را بین مردم حفظ کنید

به گزارش سادس، امیرقلی جعفری بروجنی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی به وزیر نیرو گفت: چرا آبگیر طرح آبرسانی به نیمی از مردم استان چهارمحال و بختیاری به نام پروژه بن بروجن تحویل داده نمی شود؟ چرا مسئولان و مدیران شما در این جهت کاهلی می کنند؟

وی در تذکر دیگری به وزیر کشور اظهار کرد: باید طبق دو مصوبه شورای امنیت کشور، وزیر کشور امنیت پروژه آبرسانی به نیمی از مردم استان چهارمحال و بختیاری را تامین کند اما چرا این اتفاق نمی افتد؟ حرف مردم این است که چه کسی باید امنیت پروژه های ملی و قانونی را تامین کند؟ اگر مصوبه وزارت کشور همان مصوبات شورای امنیت کشور است، باید عملی شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که شرایط خاص کشور و استان اقتضا می کند که آرامش را بین مردم حفظ کرده و اجازه ندهیم تشنجی ایجاد شود اما متاسفانه چندی قبل کلیپی در توهین به مردم استان چهارمحال و بختیاری پخش شد و اخیرا نیز فیلم دیگری منتشر شد که مردم پروژه ملی را تخریب کنند اما در این کشور قانون فصل الخطاب بوده و همه باید ملتزم به اجرای قانون باشند. چرا باید نظام اسلامی تاوان بی تدبیری برخی مسوولان را بدهد.

نماینده بروجن در پایان افزود: حرف مردم استان چهارمحال و بختیاری این است که اگر بناست امنیت پروژه آب رسانی نیمی از مردم استان تامین نشود هیچ پروژه ای در استان ما امنیت ندارد و این کار بسیار خطرناک است ، باید مسوولان پاسخگو باشند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *