غنی سازی ۶۰ درصد پاسخ کوبنده ایران به رژیم صهیونیستی است

سادس/تهران رئیس فراکسیون دیپلماسی بین الملل و منافع ملی مجلس گفت: غنی سازی ۶۰ درصد پاسخ کوبنده ایران به رژیم صهیونیستی است.

حسین نوش‌آبادی رئیس فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی و منافع ملی مجلس در گفت وگو با خبرنگار سادس، ضمن تبریک به ملت ایران و دانشمندان هسته‌ای کشورمان در دستیابی به غنی سازی ۶۰ درصد در صنعت صلح آمیز هسته ای، این اقدام افتخار آمیز را گامی مهم و موثر در فرآیند زنجیره هسته ای جمهوری اسلامی ایران دانست.

نوش‌آبادی ادبیات آمریکا و سه کشور اروپایی در مورد ایران را ادبیاتی مستکبرانه، طلبکارانه و غیرمنصفانه دانست و تاکید کرد: نتیجه این ادبیات جزو منفورتر شدن آنها نزد ملت ایران نخواهد بود.

نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در مجلی گفت: جمهوری اسلامی از مواضع منطقی خود در موضوع هسته‌ای کوتاه نخواهد آمد و بر اساس مصلحت و نیاز کشور تا آنجا که لازم باشد، غنی سازی را ادامه خواهد داد.

نوش‌آبادی، راه‌اندازی خط تولید اورانیوم ۶۰ درصد به مقدار مورد نیاز در چارچوب ماده یک قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران مصوب مجلس شورای اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و بر اجرای کامل این قانون تاکید کرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *