اعتراف پوچتینو: بسیار نگران شدم

اعتراف پوچتینو: بسیار نگران شدم

سرمربی پاری سن ژرمن از لحظات سخت خود در دیدار برابر بایرن سخن به میان آورد و البته به ستایش از شاگردانش پرداخت.

به گزارش سادس و به نقل از RMC، پاری سن ژرمن با وجود شکست در دیدار برگشت برابر بایرن مونیخ برای دومین سال پیاپی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد. پوچتینو در نشست خبری بعد از بازی گفت: قبل از هر چیز باید این صعود را به بازیکنانم تبریک بگویم و آنها شایسته ستایش هستند. این موفقیت نتیجه کار آنها است. این یکی از مهم ترین بازی ها تیم بود و طبیعی است که نگران شوم و به جوش بیایم.

او ادامه داد: بازیکنان بایرن مثل توماس مولر و کیمیش به خود اطمینان داشتند و این طبیعی بود چرا که به همه افتخارات دست پیدا کرده بودند و از انگیزه و روحیه لازم برخوردار بودند. فوتبال بازی زیبا و جالبی است و اگر می خواهید که به پیروزی دست پیدا کنید باید بجنگید و نباید تسلیم شوید. ما کیفیت لازم را از خود نشان دادیم و برای این صعود تلاش زیادی داشتیم.

سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن ادامه داد: با تمرکز بسیار بالایی بازی کردیم. واقعا بازی سختی بود و باید به ستایش از بازیکنانم بپردازم. این موفقیت ثمره تلاش آنها است. لحظات بسیار خوبی را تجربه می کنیم. در کنار زمین احساس آرامش و نگرانی توامان وجود دارد و این آدرنالینی است که آن را دوست دارم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و فرصت های زیادی را خلق کردیم. واقعا ناامید کننده بود که نتوانستیم گل بزنیم با این حال مهم صعود بود و به همین خاطر بسیار خوشحالیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *