ارایه گزارش وزارت اطلاعات از وضعیت سرمایه‌های اجتماعی کشور و ارتباط آن با انتخابات

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها از بررسی کلی ابعاد حادثه نطنز در جلسه امروز این کمیسیون و بازدید چند تن از اعضای کمیسیون از آب سنگین خنداب در هفته آینده خبر داد.

علی حدادی در گفت وگو با سادس، در تشریح جلسه امروز کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون گزارشی کلی در خصوص حادثه اخیر در سایت نطنز به اعضای کمیسیون ارائه و مقرر شد تعدادی از اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها هفته آینده بازدیدی از تولید آب سنگین خنداب داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن در هر لحظه به دنبال این است که آسیب و صدمه ای به فعالیت هسته ای ایران وارد کند، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با ابزارهای نفوذ به سیستم برق مجموعه نطنز ضربه زده است. ما اطمینان داریم که این آسیب جبران خواهد شد اما واقعیت این است که ما به دشمن اعتماد نداریم. فعالیت هسته ای حق مسلم ایران است و تا لغو تمام تحریم ها برجامی در میان نخواهد بود.

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها با بیان اینکه در ادامه جلسه امروز وزارت اطلاعات گزارشی از وضعیت سرمایه های اجتماعی در سطح کشور و ارتباط آن با انتخابات به اعضای کمیسیون ارائه کرد، خاطرنشان کرد: رضایت مردم به معنای واقعی باید تحقق پیدا کند، در مجلس یازدهم این موارد را در اولویت قرار داده ایم و در موضوعات مختلف باید به مردم اهمیت داده شود.

حدادی در پایان تاکید کرد: مسئولان در تمام دستگاه ها باید در کنار مردم بوده و مشکلات مردم به ویژه در حوزه معیشت را درک کنند. توجه به این امر منجر به افزایش سرمایه اجتماعی کشور خواهد شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *