احتمال بارش‌های پراکنده در آسمان کردستان

سادس/کردستان کارشناس هواشناسی کردستان اعلام کرد که اوایل شب با گذر موجی از شمال غرب کشور، شاهد افزایش ابر، وزش باد قابل ملاحظه و گاهاً شدید و در برخی از نقاط استان بارش پراکنده خواهیم بود.

خسرو سیف‌پناهی شعبانی در گفت وگو با سادس با اشاره به بررسی و تحلیل آخرین نقشه ها و خروجی مدل های پیش یابی هواشناسی اظهار کرد که برای امروز شنبه تا اوایل شب با گذر موجی از شمال غرب کشور، شاهد افزایش ابر، وزش باد قابل ملاحظه و گاهاً شدید و در برخی از نقاط استان بارش پراکنده خواهیم بود.
وی افزود که انتظار داریم بارش ها عمدتاً در مناطق غربی و شمالی استان همچون شهرستان های بانه، مریوان، سقز و دیواندره اتفاق بیافتد و در سایر نواحی در حد احتمال برآورد می شود.
کارشناس هواشناسی کردستان تصریح کرد که از فردا یکشنبه تا روز چهارشنبه جو استان پایدار بوده و بارشی نخواهیم داشت.
وی عنوان کرد که با توجه به شرایط شکل گیری گردوخاک بر روی عراق و سوریه و انتقال بخشی از آن به سطح منطقه، کیفیت هوا و دید افقی برای امروز و فردا تا حدودی کاهش می یابد.
سیف‌پناهی شعبانی ادامه داد که از فردا یکشنبه تا روز سه شنبه بتدریج میانگین دمای شبانه روز ۷ تا ۹ درجه افزایش داشته و هوای استان گرمتر می شود.
وی درپایان یادآور شد که تا صبح فردا دما ۴ تا ۶ درجه نسبت به امروز کاهش داشته و سرما و یخبندان شبانه و صبحگاهی در بیشتر نقاط استان حاکم خواهد شد و این شرایط تا صبح دوشنبه تداوم دارد.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *