نماینده علی آبادکتول: امروز تولیدکنندگان جهاد اکبر انجام می دهند

سادس/گلستان نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس گفت: کسی که در شرایط امروز کشور با نوسانات قیمت‌ها، هزینه بالای مواد اولیه و بالا رفتن قیمت تمام شده محصول، دست به تولید زده و اشتغال پایدار ایجاد کرده، جهاد اکبر انجام داده و در دفاع مقدس اقتصادی است؛ باید از دولت، مجلس و قوه قضاییه از او با قوت حمایت کنند.

رحمت الله نوروزی در گفت‌وگو با سادس اظهار کرد: امسال رهبر معظم انقلاب همچون ۱۰ سال گذشته، شعار سال را با رویکرد اقتصادی به‌منظور حمایت از تولید، سرمایه‌گذاری، رونق اشتغال و حمایت از اشتغال پایدار و مولد معین کردند.

وی افزود: دشمنان در هشت سال دفاع مقدس و تهاجم فرهنگی به خواسته خود نرسید و به همین منظور در صدد این شد که از طریق اقتصادی به کشور ضربه وارد کند.

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب طی این سال‌ها همواره به دولت، مجلس و قوه قضاییه توصیه داشتند که در حوزه تولید و اشتغال برنامه‌ریزی، ریل‌گذاری، حمایت و نظارت داشته باشند تا این توطئه دشمنان نیز خنثی شود.

نوروزی با اشاره به اینکه در این حوزه کوتاه‌هایی شده است، گفت: طی دو سال اخیر فشارهای اقتصادی دشمن به اوج خود رسید اما مردم با وجود سختی‌های زیادی که به آنها وارد شد، با بصیرت پای نظام ایستادند.

وی بیان کرد: دشمن می‌گفت که سال ۹۸ آخرین ۲۲ بهمن را در ایران جشن می‌گیریم اما همگان دیدند که مردم پای نظام و آرمان‌های انقلاب هستند و پیمان آنها با شهدا ناگسستنی است.

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: در کشور ۱۱ هزار عنوان قانونی داریم که همین امر بروکراسی‌های اداری را زیاد می‌کند. مجلس انقلابی در گام دوم انقلاب باید موانعی که سر راه تولید قرار دارد را حذف کند تا بروکراسی‌های اداری کوتاه شود.

نوروزی افزود: خوشبختانه با رویکرد آیت‌الله رئیسی، در قوه قضاییه حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری و واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال شکل‌گرفته و نیاز است که مجلس و دولت نیز به همین شکل در حوزه‌های کاری خود وارد عمل شوند.

وی گفت: در فراکسیون کارگری و تولید و اشتغال مجلس آمادگی کامل برای یاری در جهت تولید در حوزه صنعت، کشاورزی، خدمات و گردشگری را داریم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *