تیم ما را در آینده متفاوت خواهید دید

تیم ما را در آینده متفاوت خواهید دید

سادس/اصفهان سرمربی تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال اصفهان معتقد است که از امروز تیمش تغییر تاکتیک داشته و برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان دارد.

ساناز محمدی امروز (شنبه-۷ فروردین ماه) پس از شکست ۶ بر صفر مقابل پارس آرا شیراز اظهار کرد: در تمرینات هفته گذشته تیم، سبک تاکتیکی تیم را عوض کردیم و قرار شد با تاکتیک جدیدی به میدان بیاییم و این تغییرات نیاز به هماهنگی و زمان دارد.

وی افزود: باید تمرینات بیشتری انجام دهیم که بازیکنان تیم این انگیزه و اعتماد به نفس را پیدا کنند که می توانند گل بزنند. متأسفانه در بحث تمام کردن و ضربات آخر اشکالاتی داریم که در هفته های آتی با تمریناتی که داریم رفع خواهیم کرد.

به گزارش سادس، سرمربی تیم هیئت فوتبال اصفهان خاطر نشان کرد: تیم شیراز بازیکنان خوب، باتجربه و هماهنگی دارد. این ناهماهنگی در تیم ما باعث می شود مشکلاتی در دفاع ایجاد شود اما مطمئن باشید تیم ما با این روند تغییر بهتر خواهد شد.

وی با انتقاد از داوری این بازی گفت: نمی خواهم در مورد داوری صحبت کنم، ولی از فدراسیون در خواست دارم  که داوران به نتیجه بازی نگاه نکنند.  هر صحنه ای ممکن است روند بازی را تغییر دهد به ویژه در فوتسال. در بازی امروز دو صحنه که بازیکنان ما اخطار گرفتند حتی خطایی انجام ندادند که مستحق کارت گرفتن باشند.

محمدی ادامه داد: در یکی دو بازی اخیر، یکی از داوران سهواً یا عمداً بد سوت می زد و در بازی امروز هر دو داور این گونه بودند. صحنه های بازی را برای فدراسیون می فرستیم ولی مطمئن باشید  در بازی های پیش رو و سال های آینده بیشتر از این بازیکنان خواهید شنید.

وی تصریح کرد: تیم شیراز هفته قبل تیم اسفراین را ۹ بر یک شکست داده بود و امروز بازیکنان ما توانستند نتیجه را کمتر کنند و جای پیشرفت دارند. هفته های آتی به خصوص بازی مقابل اسفراین تیم ما را متفاوت خواهید دید.

محمدی گفت: سن شناسنامه ای برخی از بازیکنان ما از تعداد بازیهای ملی برخی از بازیکنان تیم های دیگر کمتر است و آنها کوله باری از هماهنگی و تجربه دارند و بازیکنان ما هنوز به هماهنگی نرسیده اند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *