یکی از نقاط قوت کشور تلاش در عرصه تولید و کارآفرینی بود

سادس/اصفهان نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین نقطه قوت کشور تلاش در عرصه تولید و کارآفرینی و مبارزه مثال‌زدنی کادر درمان برای مقابله با ویروس کرونا بود.

پروین صالحی در گفت‌وگو با سادس درباره مهم‌ترین نقاط ضعف و قوت کشور در سال ۱۳۹۹، اظهار کرد: معتقدم نقطه ضعف اصلی کشور مشکلات اقتصادی بود که متأسفانه برنامه منسجم اقتصادی نداشتیم به خصوص از اواسط سال که مردم به بازار بورس اعتماد کردند و بدون اینکه آموزش کافی در این باره دیده باشند سرمایه‌های خود را در این بازار گذاشتند که موجب زیان اقتصادی به بخشی از مردم شد و خاطره‌ای ناگوار را از این سال بر جا گذاشت.

وی افزود: با تمهیداتی که کمیسیون اقتصادی مجلس و وزارت اقتصاد می‌اندیشند امیدواریم در سال جدید شاهد چنین مشکلاتی به خصوص در بازار بورس نباشیم.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: مهم‌ترین نقطه قوت کشور تلاش در عرصه تولید و کارآفرینی بود که پیشرفت‌های خوبی را در بخش کشاورزی، صنعت و پتروشیمی شاهد بودیم. در استان اصفهان نیز مسئولان برای رفع موانع تولید و ایجاد تسهیلات برای کارآفرینان تلاش زیادی کردند که هرچند به موفقیت صد درصدی منجر نشد، اما همین جنبشی که برای دستگیری از کارآفرینان و بخش تولید به وجود آمده بود نقطه قوت و امید بزرگی بود که امیدواریم تداوم یابد.

صالحی با بیان اینکه تلاش مضاعف و ستودنی کادر درمانی کشور در مقابله با ویروس کرونا و درمان بیماران با وجود تحریم‌ها یکی دیگر از نقاط قوت کشور در سال ۱۳۹۹ بود، تصریح کرد: با وجودی که در کشور و حتی جهان آمادگی لازم برای مواجهه با چنین ویروسی وجود نداشت، اما کادر درمانی کشور با تلاش مثال‌زدنی و خلاقیت‌های زیادی که به منصه ظهور گذاشتند توانستند بیماران زیادی را درمان و ویروس کرونا را تا حد زیادی مهار کنند که حتی از بسیاری از کشورها نیز بهتر عمل کردیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *