ارسال مرحله‌ای ۴۰ هزار دوز واکسن به خوزستان

سادس/خوزستان نماینده اهواز گفت: از وزیر بهداشت برای کادر درمان و بیماران خاص در خوزستان، ۴۰ هزار دوز واکسن درخواست شده است و ایشان نیز با این موضوع موافقت کرده‌اند؛ این میزان دوز واکسن به صورت مرحله‌ای وارد خوزستان خواهد شد.

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با سادس، اظهار کرد: از مردم تقاضا داریم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، کمک کنند تا زنجیره انتقال کرونا در خوزستان قطع شود زیرا سلامتی یک نعمت است که غیر قابل جبران است.

وی افزود: سیاست‌های غلط اجرایی برخی از مسئولان در سطح ملی از جمله عدم اختصاص اعتبارات لازم برای حل مشکلات بیمارستان‌ها و زیرساخت‌های درمان در خوزستان، باعث شده که با چنین وضعیتی در استان خوزستان مواجه شویم.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کادر درمان بیمارستان‌ها در خوزستان از خودگذشتگی نشان می‌دهند اما تصمیمات نادرستی که در بحث سفرها و برگزاری برخی از مراسمات اتخاذ می‌شود به قیمت افزایش فشار به کادر درمان است.

یوسفی گفت: کسبه و بازاریان در خوزستان را نباید فراموش کرد زیرا آن‌ها بیش از یک سال است که در تامین معیشت‌شان مانده‌اند و دچار مشکل هستند زیرا همیشه مسئولان کوتاه‌ترین مسیر را انتخاب و تعطیلی اعلام می کنند. این در حالی است که اعمال محدودیت‌های جدی‌تر و عدم اجازه ترددهای غیرضروری باید در دستور کار قرار بگیرد نه اینکه اگر برخی از مردم یا مسئولان رعایت نمی‌کنند سریعا تعطیلی اعلام شود، زیرا کسبه و بازاریان درآمد ثابت ندارد.

وی افزود: در سطح ملی پیگیری‌های بسیاری از وزیر بهداشت انجام شده است و آقای نمکی نیز تلاش بسیاری از یک سال گذشته تاکنون در بحث کنترل ویروس داشته است اما انباشت مشکلات در حوزه بهداشت و درمان خوزستان زیاد است.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: از وزیر بهداشت برای کادر درمان و بیماران خاص در خوزستان، ۴۰ هزار دوز واکسن درخواست شده است و ایشان نیز با این موضوع موافقت کرده‌اند؛ این میزان دوز واکسن به صورت مرحله‌ای وارد خوزستان خواهد شد.

وی افزود: باید در خصوص تزریق واکسن در خوزستان مدیریتی انجام شود تا واکسن ابتدا در اختیار پزشکان، کادر درمان و بیماران خاص قرار بگیرد. قطعا مدیران سیستم بهداشت و درمان استان خوزستان در این زمینه دقت لازم را به خرج می‌دهند و این دغدغه را دارند که واکسن‌ها به افرادی با ارتباطات نرسد و حق کادر درمان ضایع نشود.

یوسفی گفت: اگر در خوزستان به اسم کادر درمان، واکسن گرفته شد و در جایی دیگر استفاده شد، این آمادگی را داریم که موضوع را پیگیری و با متخلف برخورد کنیم تا کادر درمان تلاشگر در خوزستان بیش از این آسیب نبیند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *