بوکس حرفه‌ای از آماتور بهتر است/قهرمانی شایسته پلیمر بود

بوکس حرفه‌ای از آماتور بهتر است/قهرمانی شایسته پلیمر بود

سادس/لرستان کاپیتان تیم ملی بوکس می‌گوید: از لحاظ درآمد بوکس حرفه‌ای از آماتور بهتر است و اگر شرایط فراهم باشد این رشته را ادامه می‌دهم.

احسان روزبهانی در گفت‌وگو با سادس، در خصوص رقابت‌های لیگ برتر بوکس اظهار کرد: کیفیت مسابقات خوب بود و علاوه بر یک بوکسور بلاروسی همه مدعیان و ملی‌پوشان شرکت کرده بودند.

وی ادامه داد: خدا را شکر بعد از حدود یک دهه لیگ برگزار شد و یک منبع درآمد برای بوکسورها بود و بچه‌ها در کوران مسابقه قرار گرفتند و امیدوارم با ریشه‌کنی این بیماری، لیگ مثل قهرمانی کشور به طور متمرکز برگزار نشود.

روزبهانی تصریح کرد: هفت روز بازی خیلی سخت بود و اگر مسابقات رفت و برگشت باشد خیلی خوب می‌شود و رقابت‌ها باکیفت‌تر برگزار خواهد شد.

روزبهانی که به عنوان فنی‌ترین بوکسور لیگ انتخاب شد در پاسخ به پرسشی که چرا در مسابقه فینال غیبت داشت؟ گفت: در این دوره پنج مسابقه داشتم که همه را پیروز شدم و در فینال هم خواستند یکی دیگر از بچه‌ها بازی کند و من غایب بودم.

این بوکسور ملی‌پوش در خصوص قراردادها نیز گفت: خدا را شکر برای سال اول خوب بود اما می‌تواند خیلی بهتر از این هم باشد و امیدواریم در سال‌های آینده با برگزاری منظم لیگ، مبلغ قراردادها هم بهتر شود. سقف قرارداد خوزستان را من گرفتم و از آقای صالحی نایب رئیس فدراسیون تشکر می‌کنم که تیم را برای شرکت در لیگ برتر حمایت کرد.

وی تاکید کرد: در این دوره اسپانسرها خوب حمایت کردند و پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد سنگ تمام گذاشت و واقعاً قهرمانی شایسته این تیم بود و امیدوارم سایر اسپانسرها به پلیمر نگاه کنند.

روزبهانی در پاسخ به پرسشی که بوکس حرفه‌ای را ادامه می‌دهد؟ گفت: فعلاً که به سبب کرونا همه جا بسته است و مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود و اگر شرایط فراهم باشد ادامه می‌دهم. از لحاظ درآمد بوکس حرفه‌ای خیلی از آماتور بهتر است.

وی گفت: مسابقات انتخابی المپیک که فعلاً برگزار نمی‌شود و براساس رنکینگ سهمیه می‌دهند که شانس دارم و امیدوارم سهمیه وزن ۸۱ کیلوگرم را به من بدهند.

روزبهانی در پایان تاکید کرد: همان‌طور که بارها گفته‌ام پدرم در بروجرد به دنیا آمده و خودم را لر می‌دانم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *