الهیان: سکوت مرگبار مجامع حقوق بشری خواهد شکست؟


رییس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به ترور رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع گفت که باید دید این بار مجامع حقوق بشری سکوت مرگبار خود را خواهند شکست؟

به گزارش سادس، زهره الهیان در مطلبی در صفحه توییتر خود در واکنش به ترور محسن فخری زاده در آبسرد دماوند‬⁩ نوشت که انتظار ملت، پاسخ قاطع و کوبنده سپاه پاسداران به عاملان ترور است. باید دید مجامع حقوق بشری اینبار سکوت مرگبار خود را خواهند شکست؟

وی همچنین در توییتی دیگر نوشت: «پیام ترور شهید ⁧‫فخری زاده‬⁩ به غربگرایان و مسئولینی که هنوز به دنبال مذاکره با ⁧‫آمریکا‬⁩ هستند، آن است که اعتماد به آمریکا و دشمنان نظام ثمری جز ترور و تحریم برای ملت ایران ندارد.»

به گزارش سادس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای از به شهادت رسیدن محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در جریان عملیات تروریستی خبر داد و  اعلام کرد: « بعدازظهر امروز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریستها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و بیمارستان منتقل گردید.متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سالها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.»

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *