کاهش 30درصدی تردد در کردستان با اجرای طرح محدودیت های کرونایی


سادس/کردستان فرمانده انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح محدودیت های کرونایی با هدف ارتقاء سلامت مردم در نقاط مختلف استان گفت: با اجرای این طرح طی چهار روز گذشته میزان تردد در سطح معابر درون و برون شهری 30درصد کاهش داشته است .

سردار علی آزادی، در گفت و گو با سادس اظهار کرد: در راستای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و به منظور حفظ سلامت و امنیت مردم ، نیروی انتظامی طرح انتظامی و ترافیکی محدودیت های کرونایی را از اول آذر ماه به صورت ویژه در دستور کار قرار داده است.
وی با بیان اینکه همه وظیفه داریم در حد توان به کمک کادر درمانی بیمارستان ها شتافته  و در این شرایط به جامعه کادر پزشکی کمک کنیم افزود: نیروی انتظامی خادم مردم است و برای ارتقاء سلامت و امنیت مردم با تمام تجهیزات و امکانات در خدمت مردم خواهد بود.
سردار آزادی ادامه داد: در همین راستا طرح محدودیت های ترافیکی در نقاط مختلف استان برای مقابله با ویروس کرونا در حال اجرا است به طوریکه بر اساس آمارهای موجود طی چهار روز گذشته از اجرای این طرح میزان تردد در سطح معابر درون و برون شهری 30درصد کاهش داشته است.
فرمانده انتظامی کردستان با قدردانی از همکاری و مشارکت بسیار خوب شهروندان در اجرای طرح محدودیت های کرونایی در نقاط مختلف استان کردستان تصریح کرد: طی این مدت به بیش از 5هزارو 500خودرو تذکر ارشادی داده شد و بیش از 200دستگاه خودرو که به توصیه های پلیس و دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا تمکین نکردند بین 200هزار تومان تا یک میلیون تومان اعمال قانون شدند ضمن اینکه از ورود 2هزار و 100دستگاه خودروی غیر بومی به شهرها جلوگیری شد.
وی تاکید کرد: این طرح در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان با قوت در حال اجرا می باشد با این توضیح که تردد خودروهای فاقد مجوز از ساعت 9 شب الی 4صبح در سطح شهرها ممنوع می باشد.
فرمانده انتظامی کردستان با تاکید بر اینکه تقویت تعاملات و احساس مسئولیت شهروندان در اجرای هرچه بهتر این طرح خاطرنشان کرد: هدف چیزی جز سلامت مردم نیست و ضرورت دارد مردم برای حفظ سلامت خود دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کرده و در اجرای این طرح با ماموران انتظامی همکاری کنند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *