نصیرایی: برای شکستن زنجیره کرونا همه با هم تلاش کنیم


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه مردم در رعایت پروتکل ها و همکاری در مقابله با کرونا کوتاهی نکردند، گفت: اگرچه تا کنون به رعایت پروتکل ها توجه شده است ولی باید این توجهات را افزایش دهیم.

حجت الاسلام مجید نصیرایی در گفت و گو با سادس، با اشاره به محدودیت های دو هفته ای برای مقابله با شیوع کرونا گفت: مردم از همان روزهای اول شیوع کرونا همکاری و توجه خود را به رعایت پروتکل ها ثابت کردند، بیشتر از اینکه بخواهیم مشکلات را متوجه مردم بدانیم باید مشکل را متوجه افرادی بدانیم که در این حوزه سیاست گذاری و برنامه ریزی کردند.

وی افزود: به موقع تصمیم گرفتن و به موقع تصمیمات را اجرا کردن، قاطعیت در اجرای تصمیمات و در نظر گرفتن ضمانت اجرای قوی و مناسب، همه این ها مهم است و باید در کنار هم دیده شود، برای مثال، مردم شاهد این هستند که در برخی موارد آقایان مباحثی را مطرح می کنند ولی در مقام اجرا کار خودشان را انجام می دهند.

نماینده مردم فردوس و طبس در مجلس با بیان اینکه در هر مقطعی که مسئله ای پیش آمده است، مردم با ایمان، با فرهنگ و تدین خود نقش خود را به خوبی ایفا کردند، تصریح کرد: همه باید به فکر یکدیگر باشیم اگرچه تاکنون به رعایت پروتکل ها توجه بوده ولی باید این توجهات را افزایش دهیم و همه تلاش کنیم با کمک و یاری یکدیگر این چرخه انتقال ویروس شکسته شود.

نصیرایی در پایان اضافه کرد: مشکلات خودمان را باید خودمان حل کنیم این را باید متوجه هر موضوعی بدانیم، اگر امروز مشکل ما در حوزه بهداشت و درمان است خودمان باید به یکدیگر کمک کنیم تا مشکلاتمان به حداقل برسد، شخص دیگری نمی تواند مشکل ما را حل کند خودمان باید با همدلی و انسجام و مراقبت از یکدیگر بر این مشکلات فائق بیاییم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *