گسترش فناوری اطلاعات در بخش‌های دولتی، فساد را کاهش می‌دهد


سادس/آذربایجان شرقی معاون امور حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت بهداشت با اشاره به اهمیت بهبود وضعیت فناوری اطلاعات کشور، گفت: با گسترش فناوری اطلاعات در بخش‌های دولتی، نیاز به نظارت افزایش یافته و فساد کاهش خواهد یافت.

طاهر موهبتی روز چهارشنبه، چهارم تیر، در کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت بانوان و خانواده آذربایجان شرقی، با اشاره به مشکلات کشور در شرایط تحریم، گفت: با وجود این‌که امکانات کشورهای اروپایی و آمریکا در زمینه سلامت از ایران بسیار بهتر بود، اما ایران اکنون وضعیت وضعیت مطلوب تری در مقابله با کرونا دارد.

به گزارش سادس، وی افزود: سرانه تخت بیمارستان در ایران ۱.۶ است، اما این عدد برای کشورهای اروپایی بالای هفت گزارش می‌شود.

وی ادامه داد: مردم ایران در مبارزه با کرونا زیر سایه همدلی، رفاقت و صمیمت صحنه‌هایی را رقم زدند که یادآور صحنه‌های دفاع مقدس بود.

موهبتی افزود: مفهوم جنگ در هشت سال جنگ تحمیلی برای ما جدل و آدم کشی نبود، بلکه فضای معنوی داشت که تکرار آن را در دوران کرونایی در عرصه سلامت مشاهده کردیم.

وی ادامه داد: در سایه کرونا، میزان تولید ماسک از ۲۰ هزار به ۱۴.۵ میلیون ماسک و ونتیلاتور از پنج دستگاه به ۴۰ دستگاه در کشور رسیده است.

وی با اشاره به تولید روزانه ۲.۵ میلیون لیتر مواد ضدعفونی در کشور، اظهار کرد: با وجود تحریم‌ها اکنون شاخص‌های مبارزه با کرونای کشور از ۱۶ کشور اروپایی و حتی آمریکا بهتر است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *