سند راهبردی اطلاع رسانی و روابط عمومی شستا رونمایی شد


مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با اشاره به ضرورت تدوین یک سند راهبردی به منظور ترسیم شیوه عملکرد و حدود اختیارات و زمینه‌های اقدام مدیریت روابط عمومی در شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و شرکت‌های تابعه تصریح کرد: روابط عمومی با در اختیار داشتن این سند راهبردی مسئولیت مدیریت برند و ارتقاء جایگاه شستا در افکار عمومی را برعهده خواهد داشت.

به گزارش سادس، به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، سومین نشست سفیران شفافیت شستا با حضور محمد رضوانی فرمدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، مدیران عامل هلدینگ‌ها و مدیران روابط عمومی شرکت‌های تابعه برگزار و از سند راهبردی اطلاع رسانی و روابط عمومی شستا رونمایی شد.

حسن محمدی با اشاره به اهمیت همکاری همه بخش‌های سازمان در مسیر اجرای این سند، افزود: این سند در ۴ فصل و ۴ پیوست تدوین شده است که تعاریف سند در بخش روابط عمومی، تعریف روابط عمومی، فرصتها و تهدیدها، نقاط ضعف و قوت روابط عمومی شستا، الزامات روابط عمومی در شستا و شرکتهای تابعه از جمله نقش، جایگاه، چارت و احیای برند، در آن مد نظر قرار گرفته است.

مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی اضافه کرد: یک تیم منسجم از اعضای شورای ارتباطات شستا که همگی از روزنامه نگاران خوشنام هستند، به مدت ۶ ماه برای تدوین این سند کار کردند.

به گزارش روابط عمومی شستا، سند راهبردی اطلاع رسانی و روابط عمومی شستا توسط مدیرعامل شستا رو نمایی و به همه هلدینگها و شرکت‌های تابعه ابلاغ شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *