رشوه 230 ميليوني سردسته باند سارقان منزل رد شد

فرمانده انتظامي استان البرز از رد رشوه 230 ميليوني ماموران وظيفه شناس پليس آگاهي شهرستان “ساوجبلاغ ” در پي دستگيري اعضاي باند سارقان سابقه دار منزل خبر داد.

به گزارش سادس،  سردار “کامراني صالح” در گفت و گو با پايگاه خبري پليس، اظهار کرد: در پي دريافت گزارش هاي مردمي مبني بر سرقت از منزل در شهرستان ساوجبلاغ به ويژه شهر جديد هشتگزد، کارآگاهان زبده پليس آگاهي شهرستان ساوجبلاغ بلافاصله پيگيري موضوع و شناسايي سارق يا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

وي گفت: با بررسي هاي کارشناسي ماموران اداره ويژه رسيدگي به سرقت پليس آگاهي ساوجبلاغ، مشخص شد که تمامي سرقت ها به يک شيوه و با تخريب قفل منازل مسکوني و سرقت اموال با ارزش از قبيل طلا و جواهرات صورت گرفته است.

سردار کامراني صالح افزود: در ابتدا تمامي مناطقي که سرقت در آنها صورت گرفته بود به صورت نامحسوس تحت نظارت پليس قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتي، اجراي طرح مهار و کنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي شهرستان ساوجبلاغ، در نهايت خودرو متهمان در جاده قزل حصار شناسايي و با رعايت جوانب امنيتي و حفاظتي خودرو موصوف متوقف  و هر سه سرنشين آن دستگير شدند.

اين مقام ارشد انتظامي، اظهار کرد: متهمان پس از انتقال به پليس آگاهي به جرم خود مبني بر سرقت از منزل اعتراف کرده و اعلام کردند که با تشکيل يک باند سه نفره و با تخريب قفل درب منازل، اقدام به سرقت لوازم با ارزش از جمله طلا، وجه نقد و وسايل تزئيني مي کردند که با اين شيوه تا کنون به بيش از 100 فقره سرقت در مناطق هشتگرد، ساوجبلاغ، کيانمهر، مهرشهر کرج و غيره پرداخته اند .

فرمانده انتظامي استان البرز گفت: سرکرده باند سارقان قبل از انتقال به پليس آگاهي به جهت رهايي از مجازات قانوني “مبلغ 230 ميليون ريال ” به ماموران پيشنهاد رشوه داد كه با مناعت تبع و صحت عمل ماموران پليس، مبلغ مورد نظر رد و مراتب صورتجلسه شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *